Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυπριανίδου, Ελένη
dc.contributor.authorΝικολάου, Ανδρέας
dc.contributor.otherNicolaou, Andreas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-06-26T09:15:40Z
dc.date.available2019-06-26T09:15:40Z
dc.date.copyright2019-06-26
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΠΠΑ/2019/00100el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4120
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στα σύγχρονα μουσεία, με τη παραδοχή ότι η υιοθέτηση και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων μάρκετινγκ αποτελεί πλέον αναπόσπαστο συστατικό στην λειτουργία του σύγχρονου μουσείου. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και πιο ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ρόλο που μπορούν να επιτελέσουν προς όφελος της επικοινωνιακής πολιτικής ενός μουσείου. Θέτοντας ως μελέτη περίπτωσης το Κυπριακό Μουσείο, επιχειρείται μια έρευνα συλλογής ποσοτικών δεδομένων σχετικά με το ρόλο των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει το Μουσείο και του βαθμού που αυτό αλληλοεπιδρά με το διαδικτυακού κοινό του. Στη βάση αυτή πραγματοποιείται η δόμηση ενός στρατηγικού σχεδιασμού, με στόχο την αξιολόγηση και αναβάθμιση της διαδικτυακής επικοινωνίας του Κυπριακού Μουσείου. Για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας έχουμε προβεί σε επισκόπηση ελληνικής και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας σχετικής με θέματα διαδικτυακού μάρκετινγκ, νέων τεχνολογιών, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στρατηγικού σχεδιασμού και μουσειακού μάρκετινγκ. Μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων με μουσειακούς λειτουργούς και τη συλλογή ποσοτικών δεδομένων, αξιολογήθηκε ο βαθμός αλληλεπίδρασης που αναπτύσσουν οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης του μουσείου μεταξύ των χρηστών τους. Τα εξαχθείσα στοιχεία σε συνδυασμό με την εσωτερική και εξωτερική ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης, χρησιμοποιήθηκαν ως βάση για διατύπωση προτάσεων και δράσεων με στόχο τη βελτίωση της διαδικτυακής επικοινωνίας του Κυπριακού Μουσείουel_GR
dc.format.extentvi, 52 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ -- Πολιτιστικοί οργανισμοίel_GR
dc.subjectInternet marketing -- Cultural organizationsel_GR
dc.titleΑνάπτυξη στρατηγικής διαδικτυακής επικοινωνίας. Η περίπτωση του Κυπριακού Μουσείουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present thesis is oriented thematically towards the investigation of marketing’s role in the contemporary environment of the museum acknowledging that the adoption and the implementation of marketing methods and tools is now an essential part of the modern museum. Particular emphasis is given in online marketing and more specifically on social media tools and the role they can play in the interest of a museum's communication policy. Having the Cyprus Museum as a case study, an online survey is being carried out to collect quantitative data regarding the role of the social networking applications of the Museum and the extent in which it interacts with its online audience. On this basis, a strategic planning is being designed to assess and upgrade the online communication of the Cyprus Museum. For the purposes of this research, we have reviewed Greek and foreign literature on Internet marketing, new technologies, social media, strategic planning and museum marketing. Through semi-structured interviews with museum operators and with the collection of quantitative data, the degree of interaction developed by the museum's social networking applications among their users was evaluated. The data extracted in conjunction with the internal and external analysis of the current situation were used for suggesting proposals and actions aimed the improvement of the online communication of Cyprus Museum.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record