Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη στρατηγικής διαδικτυακής επικοινωνίας. Η περίπτωση του Κυπριακού Μουσείου

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΠΠΑ-2019-00100.pdf (997.4Kb)
    Ημερομηνία
    2019-05
    Συγγραφέας
    Νικολάου, Ανδρέας
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στα σύγχρονα μουσεία, με τη παραδοχή ότι η υιοθέτηση και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων μάρκετινγκ αποτελεί πλέον αναπόσπαστο συστατικό στην λειτουργία του σύγχρονου μουσείου. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και πιο ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ρόλο που μπορούν να επιτελέσουν προς όφελος της επικοινωνιακής πολιτικής ενός μουσείου. Θέτοντας ως μελέτη περίπτωσης το Κυπριακό Μουσείο, επιχειρείται μια έρευνα συλλογής ποσοτικών δεδομένων σχετικά με το ρόλο των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει το Μουσείο και του βαθμού που αυτό αλληλοεπιδρά με το διαδικτυακού κοινό του. Στη βάση αυτή πραγματοποιείται η δόμηση ενός στρατηγικού σχεδιασμού, με στόχο την αξιολόγηση και αναβάθμιση της διαδικτυακής επικοινωνίας του Κυπριακού Μουσείου. Για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας έχουμε προβεί σε επισκόπηση ελληνικής και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας σχετικής με θέματα διαδικτυακού μάρκετινγκ, νέων τεχνολογιών, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στρατηγικού σχεδιασμού και μουσειακού μάρκετινγκ. Μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων με μουσειακούς λειτουργούς και τη συλλογή ποσοτικών δεδομένων, αξιολογήθηκε ο βαθμός αλληλεπίδρασης που αναπτύσσουν οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης του μουσείου μεταξύ των χρηστών τους. Τα εξαχθείσα στοιχεία σε συνδυασμό με την εσωτερική και εξωτερική ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης, χρησιμοποιήθηκαν ως βάση για διατύπωση προτάσεων και δράσεων με στόχο τη βελτίωση της διαδικτυακής επικοινωνίας του Κυπριακού Μουσείου
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4120
    Συλλογές
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013