Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Σοφία
dc.contributor.authorΠαναγιώτου, Ελένη
dc.contributor.otherPanagiotou, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-06-21T09:02:14Z
dc.date.available2019-06-21T09:02:14Z
dc.date.copyright2019-06-21
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00133el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4104
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το θέμα της εκπαίδευσης του Ανθρώπινου Δυναμικού, έχοντας ως δεδομένο ότι αποτελεί καίρια λειτουργία της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων. Έγινε προσπάθεια να αποσαφηνιστεί ο ορισμός της εκπαίδευσης, να διαφανούν τα χαρακτηριστικά μιας αποτελεσματικής εκπαίδευσης, τα στάδια και οι στόχοι της. Στο ίδιο πλαίσιο διερευνήθηκαν οι διάφορες μέθοδοι εκπαίδευσης και έγινε αναφορά στα οφέλη που προκύπτουν από την εκπαίδευση, στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και πως όλα αυτά υποβοηθούν την όλη διαδικασία εκπόνησης ενός εκπαιδευτικού προγράμματος. Ο στόχος της διατριβής είναι σε πρώτο επίπεδο, να εντοπιστούν οι μέθοδοι εκπαίδευσης που εφαρμόζονται στον Κυπριακό Τραπεζικό Τομέα και πόσο αποτελεσματικές θεωρούνται από το προσωπικό. Σε ένα δεύτερο επίπεδο, εξετάζονται τα οφέλη που προκύπτουν από την εκπαίδευση σε επίπεδο οργανισμού και εργαζομένων. Το τρίτο επίπεδο αφορά στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης που παρέχεται στο προσωπικό, εάν γίνεται ο διαχωρισμός και αν ναι πως επιτυγχάνεται. Σε τέταρτο επίπεδο, εξετάζεται κατά πόσο εφαρμόζεται κάποιο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, και αν ναι ποια η χρησιμότητά του. Στο θεωρητικό μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής γίνεται παρουσίαση των θεωριών που έχουν αναπτυχθεί διαχρονικά από διάφορους μελετητές του συγκεκριμένου θέματος, κατόπιν εκτενούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Το θεωρητικό μέρος εστιάζει κυρίως στα ερευνητικά ερωτήματα των μεθόδων, οφελών, περιεχομένου και αξιολόγησης της εκπαίδευσης και επιχειρείται διασύνδεση του με τα αποτελέσματα της πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας, η οποία διεξήχθη στα πλαίσια της διατριβής, μέσω διανομής ερωτηματολογίων σε εργαζομένους του Τομέα των Τραπεζών στην Κύπρο. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαφάνηκε η σημαντικότητα της αποτελεσματικής εκπαίδευσης, η οποία επιτυγχάνεται με το κατάλληλο περιεχόμενο και την εφαρμογή της κατάλληλης μεθόδου ανάλογα με τις ανάγκες και το σκοπό της κάθε περίπτωσης. Ακόμη, διαπιστώθηκε ότι τα οφέλη της εκπαίδευσης είναι πολλά τόσο σε επίπεδο εργαζομένων όσο και σε επίπεδο Τραπεζών, καθώς επίσης ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων είναι ο μόνος τρόπος που μπορεί να διαπιστωθεί ο βαθμός στον οποίο πέτυχε ένα πρόγραμμα τους σκοπούς για τους οποίους καταρτίστηκε.el_GR
dc.format.extentvi, 73 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman resource trainingel_GR
dc.titleΗ εκπαίδευση στις επιχειρήσεις. Η συμβολή της στην αποδοτικότητα των εργαζομένων και στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τους οργανισμούς. Η περίπτωση του κυπριακού τραπεζικού τομέαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis postgraduate thesis examines the issue of human resources education as it is a core function of the Human Resources Management. An attempt was made to clarify the definition of education, to highlight the characteristics of an effective education, its stages and objectives. In the same context, various education methods were investigated and reference was made to the benefits of education, to the evaluation of educational programs and how that all assist the process of developing an educational programme. The aim of the dissertation is to determine at first level the education methods applied in the Cyprus banking sector and how effective they are considered by the employees. A second level examines the benefits resulting from education at company and employee level. The third level concerns the content of the training provided to employees, if separation occurs and if so how it is achieved. A forth level examines whether a system of evaluation of educational programs is implemented and if so what its usefulness. In the theoretical part of the postgraduate thesis are presented the theories that have been developed over time by various scholars of the particular subject, following an extensive bibliographic review. The theoretical part focuses on the research questions of the methods, benefits, the contend and the valuation of education and attempts to interconnect it with the results of the primary quantitative research carried out in the dissertation through the distribution of questionnaires to employees from Cyprus banking sector. The results of the survey revealed the importance of an effective education, which is achieved with the appropriate content and the implementation of the appropriate method, depending on the needs and purpose of each case. It has also been found that the benefits of education are many, both at employee and Bank level, as well as that evaluation of educational programs is the only way that can be ascertained the mark to which a program has achieve the purposes for which it was drawn up.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record