Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ και επωνύμων ετικέτων ελαιολάδου

    Thumbnail
    View/Open
    ΜΒΑ-2012-00096.pdf (1.798Mb)
    Date
    2012-08-28
    Author
    Οικονομάκου, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το ελαιόλαδο αποτελεί ένα απο τα πλέον σημαντικά αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας. Παρόλη την σημαντικότητα του όμως ένα πολύ μικρό κομμάτι της συνολικής παραγωγής τυποποιείτε και κατευθεινετε στις διεθνείς αγορές.Αυτό ακριβώς το πρόβλημα θα μελετήσουμε στην παρούσα εργασία. Το σημείο αναφοράς της μελέτης μας, αποτέλεσε ο συναιτερισμός της Βασιλικής Λασιθίου Κρήτης. Ο συναιτερισμός αυτός παρόλη την ποιοτική υπεροχή του ελαιολάδου που παράγει, δεν έχει τη δυνατότητα τυποποίησης του. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να προωθεί το υψηλής ποιότητας ελαιόλαδο σε χύμα μορφή στην εγχώρια αγορά και σε πολύ χαμηλή τιμή. Ως εκ τούτου ο συνεταιρισμός δεν καταφέρνει να έχει τοσο χρηματοοικονομικά οφλελη, με αποτέλεσμα να απειλείτε η μακροχρόνια βιωσιμότητα του. Η λύση για την ανάκαμψη του συνεταιρισμού και την ανάπτυξη του είναι φυσικά η υιοθέτηση σύγχρονων πρακτικών μάρκετινγκ, η τυποποίηση των προϊόντων του και η αναζήτηση νέων αγορών. Στην εργασία αυτή αναπτύξαμε όλα τα στάδια του σχεδίου μαρκετινγ για το συναιτερισμό της Βασιλικής. Το σχέδιο αυτό έχει τη δυνατότητα να προβάλει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ελαιολάδου και να το διαφοροποιήσει στα μάτια της αγοράς στόχου. Ως εκ τούτου ο συνεταιρισμός θα μπορέσει να διεισδύσει σε νέες αγορές και να πετύχει τους στρατηγικούς του στόχους. Η επιτυχία βέβαια του σχεδίου μάρκετινγκ εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό απο την πλήρη αλλαγή της κουλτούρας του συναιτερισμού. Η κατανόηση της αναγκαιότητας για τη δημιουργία εξαγωγικών προϊόνταν που θα μπορούν να ανταγωνιστούν τα αντίστοιχα του εξωτερικού αποτελεί την βάση για την επιτυχία του σχεδίου και την μακροχρόνια ανάπτυξη του συνεταιρισμού.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/398
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013