Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ και επωνύμων ετικέτων ελαιολάδου

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΜΒΑ-2012-00096.pdf (1.798Mb)
    Ημερομηνία
    2012-08-28
    Συγγραφέας
    Οικονομάκου, Μαρία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Το ελαιόλαδο αποτελεί ένα απο τα πλέον σημαντικά αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας. Παρόλη την σημαντικότητα του όμως ένα πολύ μικρό κομμάτι της συνολικής παραγωγής τυποποιείτε και κατευθεινετε στις διεθνείς αγορές.Αυτό ακριβώς το πρόβλημα θα μελετήσουμε στην παρούσα εργασία. Το σημείο αναφοράς της μελέτης μας, αποτέλεσε ο συναιτερισμός της Βασιλικής Λασιθίου Κρήτης. Ο συναιτερισμός αυτός παρόλη την ποιοτική υπεροχή του ελαιολάδου που παράγει, δεν έχει τη δυνατότητα τυποποίησης του. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να προωθεί το υψηλής ποιότητας ελαιόλαδο σε χύμα μορφή στην εγχώρια αγορά και σε πολύ χαμηλή τιμή. Ως εκ τούτου ο συνεταιρισμός δεν καταφέρνει να έχει τοσο χρηματοοικονομικά οφλελη, με αποτέλεσμα να απειλείτε η μακροχρόνια βιωσιμότητα του. Η λύση για την ανάκαμψη του συνεταιρισμού και την ανάπτυξη του είναι φυσικά η υιοθέτηση σύγχρονων πρακτικών μάρκετινγκ, η τυποποίηση των προϊόντων του και η αναζήτηση νέων αγορών. Στην εργασία αυτή αναπτύξαμε όλα τα στάδια του σχεδίου μαρκετινγ για το συναιτερισμό της Βασιλικής. Το σχέδιο αυτό έχει τη δυνατότητα να προβάλει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ελαιολάδου και να το διαφοροποιήσει στα μάτια της αγοράς στόχου. Ως εκ τούτου ο συνεταιρισμός θα μπορέσει να διεισδύσει σε νέες αγορές και να πετύχει τους στρατηγικούς του στόχους. Η επιτυχία βέβαια του σχεδίου μάρκετινγκ εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό απο την πλήρη αλλαγή της κουλτούρας του συναιτερισμού. Η κατανόηση της αναγκαιότητας για τη δημιουργία εξαγωγικών προϊόνταν που θα μπορούν να ανταγωνιστούν τα αντίστοιχα του εξωτερικού αποτελεί την βάση για την επιτυχία του σχεδίου και την μακροχρόνια ανάπτυξη του συνεταιρισμού.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/398
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013