Ανάπτυξη οδικού χάρτη διαδικτυακού μάρκετινγκ και πολιτιστικής επικοινωνίας με το κοινό για μουσεία και πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2018-12Συγγραφέας
Κριθινάκη, Αικατερίνη
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή φιλοδοξεί να καλύψει ένα κενό που υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία για τους πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας, να συμβάλει με επαγγελματικό τρόπο στην στήριξή τους και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τη σημασία τους. Αν και η παρουσία των πολιτιστικών οργανισμών μικρής εμβέλειας στο ψηφιακό περιβάλλον θεωρείται πλέον αναγκαιότητα, διαπιστώνεται πως στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται ακόμη από μια σχετική καθυστέρηση και ότι δεν γίνεται με τον ίδιο τρόπο ούτε με τους ίδιους στόχους ή αποτελέσματα. Απέναντι σε αυτό το ρευστό τοπίο, η παρούσα διατριβή επικεντρώνεται στην παρουσίαση ενός Οδικού Χάρτη για το στρατηγικό σχεδιασμό και την εφαρμογή μορφών διαδικτυακού μάρκετινγκ στους πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας, οι οποίοι αποτελούν ξεχωριστή περίπτωση λόγω των χαρακτηριστικών και των λειτουργικών τους δυνατοτήτων και απαιτούν μια ποιοτική διάκριση των συστάσεων που προτείνονται. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται οι δυνατότητες και η αξία των ψηφιακών εργαλείων στην επικοινωνία των οργανισμών αυτών με τις διάφορες ομάδες κοινού τόσο ως μέσο προώθησης και προβολής, όσο και ως απαραίτητο στοιχείο ενός αποτελεσματικού μείγματος μάρκετινγκ. Περαιτέρω, παρουσιάζονται τα σημεία, θετικά και αρνητικά, που η πρακτική σε διεθνές επίπεδο ανέδειξε τα τελευταία χρόνια. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το Μουσείο Σπυρόπουλου. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τη μελέτη περίπτωσης μας οδήγησαν σε προτάσεις για την θετική αναμόρφωση της διαδικτυακής παρουσίας του μουσείου με επαγωγική αξία για όλους τους πολιτιστικούς οργανισμούς μικρής εμβέλειας.