Show simple item record

dc.contributor.advisorΑντωνιάδης, Δημήτρης
dc.contributor.authorΤσάκωνας, Φώτης
dc.contributor.otherTsakwnas, Photis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-03-01T10:51:04Z
dc.date.available2019-03-01T10:51:04Z
dc.date.copyright2019-03-01
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.otherΚΠΣ/2018/00028el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3906
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται κατά κύριο λόγο τις μεθόδους μαθησιακής αναλυτικής και τα αποτελέσματα που επιφέρουν αυτές οι μέθοδοι στην μάθηση. Αρχικά γίνεται μια γενική εισαγωγή στην έννοια και τον ορισμό της μαθησιακής αναλυτικής άλλα και τις τεχνολογίες που είναι συνυφασμένες με αυτήν. Παρακάτω γίνεται μια πιο περιγραφική εισαγωγή στις τεχνικές και τις μεθόδους της μαθησιακής αναλυτικής και ύστερα παρουσιάζονται και συγκεκριμένα εργαλεία λογισμικού που χρησιμεύουν στην μαθησιακή διαδικασία. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας επίσης σχεδιάστηκε και ένα ερευνητικό κομμάτι στο οποίο έγινε χρήση ενός ερωτηματολογίου που δόθηκε στους συμμετέχοντες του σεμιναρίου Scratch 4 Teachers που αφορούσε την εκμάθηση προγραμματισμού στο περιβάλλον Scratch. Για την έρευνα απευθυνθήκαμε σε 3102 συμμετέχοντες του σεμιναρίου και σκοπός του ήταν να αποτυπώσουμε τη γνώμη, εμπειρία και αξιολόγηση τους για το συγκεκριμένο συνέδριοel_GR
dc.format.extent127 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectLearning analyticsel_GR
dc.titleΧρήση τεχνικών learning analytics (LA) για την εκτίμηση του μαθησιακού αποτελέσματοςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present work deals primarily with the methods of learning analytics and the results that these methods bring to learning. Initially, a general introduction is done regarding to the concept and definition of learning analytics and the technologies inherent in it. Afterwards a more descriptive introduction is attempted in learning the techniques and methods of the Learning Analytics process and a presentation is made about the specific software tools that are useful in the learning process. In the context of this work, a research piece was also designed while using a questionnaire, which was then given to the participants of the Scratch 4 Teachers seminar on programming in the Scratch environment. We addressed 3102 participants of the seminar and our purpose was to reflect their opinion, experience and evaluation for this conferenceel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record