dc.contributor.advisor | Αντωνιάδης, Δημήτρης | |
dc.contributor.author | Τσάκωνας, Φώτης | |
dc.contributor.other | Tsakwnas, Photis | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-03-01T10:51:04Z | |
dc.date.available | 2019-03-01T10:51:04Z | |
dc.date.copyright | 2019-03-01 | |
dc.date.issued | 2018-12 | |
dc.identifier.other | ΚΠΣ/2018/00028 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3906 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται κατά κύριο λόγο τις μεθόδους μαθησιακής αναλυτικής και τα αποτελέσματα που επιφέρουν αυτές οι μέθοδοι στην μάθηση. Αρχικά γίνεται μια γενική εισαγωγή στην έννοια και τον ορισμό της μαθησιακής αναλυτικής άλλα και τις τεχνολογίες που είναι συνυφασμένες με αυτήν. Παρακάτω γίνεται μια πιο περιγραφική εισαγωγή στις τεχνικές και τις μεθόδους της μαθησιακής αναλυτικής και ύστερα παρουσιάζονται και συγκεκριμένα εργαλεία λογισμικού που χρησιμεύουν στην μαθησιακή διαδικασία. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας επίσης σχεδιάστηκε και ένα ερευνητικό κομμάτι στο οποίο έγινε χρήση ενός ερωτηματολογίου που δόθηκε στους συμμετέχοντες του σεμιναρίου Scratch 4 Teachers που αφορούσε την εκμάθηση προγραμματισμού στο περιβάλλον Scratch. Για την έρευνα απευθυνθήκαμε σε 3102 συμμετέχοντες του σεμιναρίου και σκοπός του ήταν να αποτυπώσουμε τη γνώμη, εμπειρία και αξιολόγηση τους για το συγκεκριμένο συνέδριο | el_GR |
dc.format.extent | 127 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Learning analytics | el_GR |
dc.title | Χρήση τεχνικών learning analytics (LA) για την εκτίμηση του μαθησιακού αποτελέσματος | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The present work deals primarily with the methods of learning analytics and the results that these methods bring to learning. Initially, a general introduction is done regarding to the concept and definition of learning analytics and the technologies inherent in it. Afterwards a more descriptive introduction is attempted in learning the techniques and methods of the Learning Analytics process and a presentation is made about the specific software tools that are useful in the learning process. In the context of this work, a research piece was also designed while using a questionnaire, which was then given to the participants of the Scratch 4 Teachers seminar on programming in the Scratch environment. We addressed 3102 participants of the seminar and our purpose was to reflect their opinion, experience and evaluation for this conference | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |