Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Τακτικές μάρκετινγκ για απογείωση της ικανοποίησης των πελατών της εταιρείας Cyprus Airports Duty Free

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00622.pdf (3.687Mb)
    Date
    2018-12
    Author
    Μιχαήλ, Παναγιώτα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Όπως δεν μπορεί να υπάρξει ζωή χωρίς νερό, έτσι δεν μπορεί να υπάρξει μια επιχείρηση χωρίς Μάρκετινγκ! Το Μάρκετινγκ είναι το άλφα και το ωμέγα για μια εταιρεία καθώς κατέχει καθοριστικό ρόλο στην ικανοποίηση των πελατών της. Βασιζόμενοι στην θεωρεία του Μάρκετινγκ, η μεταπτυχιακή διατριβή θα ασχοληθεί με την ικανοποίηση των πελατών της εταιρεία CTC ARI Airports Ltd. Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών, η αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία CTC ARI Airports Ltd και ο ρόλος του Μάρκετινγκ στον εντοπισμό αναγκών και δημιουργία ερεθισμάτων για την επίτευξη του απώτερου σκοπού της εταιρείας για προσφορά μιας αξέχαστης εμπειρίας. Το θεωρητικό μέρος της ερευνάς ασχολήθηκε με την αναφορά στις έννοιες Μάρκετινγκ, Τουρισμός, Συμπεριφορά του Καταναλωτή, Ποιότητα και Ικανοποίηση πελατών και Αξιολόγηση της Ποιότητας των Υπηρεσιών. Παράλληλα, το ερευνητικό κομμάτι διερεύνησε την ικανοποίηση των πελάτων και αξιολόγησε την ποιότητα των υπηρεσιών με την μέθοδο SERVPERF σε δείγμα 200 πελατών της εταιρείας. Το ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε ηλεκτρονικά με την χρήση του εργαλείου Google Forms και αποτελείτο από 3 μέρη. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων και οι στατιστικοί έλεγχοι έγιναν μέσω του εργαλείου SPSS χρησιμοποιώντας τους δείκτες περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν υψηλά επίπεδα ικανοποίησης από τους πελάτες της εταιρείας με μέση συνολική ικανοποίηση 7,76 από τα 10 και θετική στάση ως προς την ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία. Η έρευνα ανέδειξε ποιοι παράγοντες από τις 5 διαστάσεις του μοντέλου SERVPERF επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελάτων. Τέλος, τα ευρήματα της έρευνας θα συμβάλουν στην υιοθέτηση νέων μεθόδων για βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και αύξηση της ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας στο πιο επιθυμητό σημείο. Αξιοποιώντας τα συμπεράσματα και τις εισηγήσεις που προτείνονται η εταιρεία θα πραγματοποιήσει τον στόχο της, που είναι η δημιουργία μιας εξαιρετικής εμπειρίας κάθε φορά!
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3904
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013