Browsing Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek) by Title
Now showing items 34-53 of 326
-
Ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος για την αξιολόγηση ευχρηστίας εφαρμογών ηλεκτρονικής μάθησης
(2013-06-28)Σκοπός της εργασίας είναι: Η Ανάπτυξη μεθόδου αξιολόγησης ευχρηστίας e-learning βασισμένη σε ερωτηματολόγια – κατασκευή ενός διαδικτυακού συστήματος της μεθόδου Η παραγωγή αναφορών από το σύστημα αξιολόγησης μέσα από ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος για την αξιολόγηση ευχρηστίας συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Στόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την μέτρηση της ευχρηστίας στα συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης (LMS) αλλά και η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής μέσω της οποίας ... -
Ανάπτυξη διαδραστικών εργαλείων συνεργατικής μάθησης σε ψηφιακούς εικονικούς κόσμους
(2013-07-01)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ερευνά την εφαρμογή της εκπαιδευτικής προσέγγισης Μάθηση Βασισμένη σε Πρόβλημα (Problem Based Learning) στον εικονικό κόσμο Second Life και την ενίσχυση της διαδικασίας αυτής με κατάλληλα ... -
Ανάπτυξη διασύνδεσης εφαρμογής ευφυούς ηλεκτρονικού ημερολογίου με τεχνολογία AJAX (Inteligent Calendar Mobile User Interface based on AJAX technologies)
(2011-08-24)Οι εφαρμογές των ηλεκτρονικών ημερολογίων χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια, καθώς προσφέρουν αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου των χρηστών τους. Ωστόσο σε όλες αυτές τις εφαρμογές δεν γίνεται ... -
Ανάπτυξη δυναμικού συστήματος παρουσίασης πληροφοριών σχετικά με τουριστικές υποδομές, με χρήση PHP Framework
(2012-11-05)Τα τελευταία΄έτη παρατηρείται μια στνεχώς αυξανόμενη τάση των προγραμματιστών ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών, να χρησιμοποιούν ως προγραμματιστικά εργαλεία ανάπτυξης κώδικα τα Πλαίσια Εφαρμογών ( Application Frameworks). ... -
Ανάπτυξη ενός Web App για την εκμάθηση της μεθοδολογίας σχεδίασης "Google Design Sprints"
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Οι σύγχρονοι επαγγελματίες σχεδιαστές και προγραμματιστές λογισμικών που ασχολούνται με την ανάπτυξη web συστημάτων και πλατφορμών ακολουθούν μεθοδολογίες που έχουν επηρεαστεί από την agile φιλοσοφία και πρακτική. Τα ... -
Ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού για εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και Anti-Bullying συμπεριφορών σε σχολεία
(2015-06-22)Με την έννοια Serious Game αναφερόμαστε στα παιχνίδια σοβαρού σκοπού. Πρόκειται για παιχνίδια στα οποία η ψυχαγωγία δεν είναι ο βασικός τους σκοπός αλλά έχουν χαρακτήρα εκπαιδευτικό και συγχρόνως ψυχαγωγικό. Η δημιουργία ... -
Ανάπτυξη ενός συστήματος Gamification και εφαρμογή του στην πλατφόρμα Moodle
(2014-06-16)Με την έννοια gamification αναφερόμαστε στη χρήση και ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογιών, μηχανισμών και χαρακτηριστικών που συναντάμε στο σχεδιασμό των παιχνιδιών σε διάφορες δραστηριότητες, μέσω της αξιοποίησής τους ως ... -
Ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης
(2012-11-02)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ερευνά τη χρήση Ηλεκτρονικών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών σε επιχειρηματικό περιβάλλον ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης. Σε μια προσπάθεια εξαγωγής καταλλήλων συμπερασμάτων ... -
Ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιχνιδιού σε Android τεχνολογία για πολιτιστικούς χώρους
(2014-06-24)Η ραγδαία αύξηση των νέων τεχνολογιών έχει φέρει μεγάλες αλλαγές και στους πολιτιστικούς χώρους. Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής ήταν να εξετάσει ποια είναι η επίδραση της χρήσης ενός ψηφιακού παιχνιδιού στην αποτελεσματική ... -
Ανάπτυξη εξεταστικού ημερολογίου
(2012-07-05)Η κατάρτιση ενός εξεταστικού ημερολογίου σε ένα τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα είναι μία ιδιαίτερα επίπονη διαδικασία για το διοικητικό προσωπικό του πανεπιστημίου ιδιαίτερα όταν η διαδικασία αυτή γίνεται χωρίς κάποια ... -
Ανάπτυξη εξεταστικού ημερολογίου, εκτεταμένες δοκιμές και διαχείριση πειραματικών δεδομένων
(2013-07-04)Στη παρούσα διπλωματική εργασία αρχικά περιγράφονται ενδεικτικά προβλήματα χρονοπρογραμματισμού που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Για καθένα από τα προβλήματα αυτά καταγράφονται βασικοί κανόνες ... -
Ανάπτυξη έξυπνου βοηθού για το Twitter
(2017-09-08)Στόχος της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη και η ανάπτυξη ενός συστήματος έξυπνου βοηθού για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Twitter. Ο έξυπνος βοηθός θα είναι σε θέση να εκτελεί αυτόματα κάποιες βασικές λειτουργίες ... -
Ανάπτυξη επιβοηθητικής εφαρμογής για έξυπνες φορητές συσκευές
(2013-11-27)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αφορά εφαρμοσμένη έρευνα στον τομέα των πληροφοριακών συστημάτων αξιοποιώντας βασική και εφαρμοσμένη έρευνα της πληροφορικής και άλλων κλάδων. Διερευνά το πρόβλημα της υποστήριξης και ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητές συσκευές πλατφόρμας Android για προετοιμασία μαθητών 5ης και 6ης τάξης δημοτικού για τις εξετάσεις ECDL e-kids στην ενότητα "Βασικές Έννοιες Υπολογιστών"
(2015-08-24)Το θέμα με το οποίο ασχολείται αυτή η διατριβή έχει να κάνει με την δημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής για μαθητλε Δημοτικού Σχολείου στη πλατφόρμα Android που θα είναι εγκατεστημένη σε συσκευές αφής όπως τα έξυπνα τηλέφωνα ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής ενημέρωσης για κυβερνοαπειλές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Οι απειλές του κυβερνοχώρου αποτελούν πλέον αντικείμενο της καθημερινότητας του μέσου χρήστη του Διαδικτύου. Ωστόσο, ένας μεγάλος αριθμός χρηστών δεν γνωρίζει τους βασικούς όρους και προβληματισμούς που σχετίζονται με τις ... -
Ανάπτυξη ικανότητας υπολογιστικής σκέψης μέσω διδασκαλίας προγραμματισμού με Python σε μαθητές των ΕΠΑ.Λ.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)Η σύγχρονη ψηφιακή εποχή δημιουργεί νέες προκλήσεις στον τομέα της εκπαίδευσης και νέου τύπου ικανότητες απαιτούνται να καλλιεργηθούν οι οποίες θα μετασχηματίσουν τους μαθητές και μελλοντικούς πολίτες από καταναλωτές ... -
Ανάπτυξη μεθόδου αξιολόγησης για την εμπειρία χρήστη (UX) σε MOOC (Massive Open Online Courses) μαθησιακά περιβάλλοντα
(2017-02-21)Από το 2008 που έγινε η πρώτη πειραματική εφαρμογή των ΜοοCs σαν ένα φαινόμενο διαδικτυακής μάθησης έχει περάσει σχεδόν μια δεκαετία. Παρουσίασαν μια τεράστια άνθηση κερδίζοντας την προσοχή όλων εκείνων που εμπλέκονταν ... -
Ανάπτυξη μεθόδου για την αξιολόγηση ευχρηστίας ψηφιακών παιχνιδιών
(2015-02-12)It is generally accepted that the aesthetics, functionality, easy navigation, ergonomics and short loading time are some of the key features of any system. Of course these features are often in conflict, like an impressive ... -
Ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την υποστήριξη της διαδικασίας επιλογής μεθόδου αξιολόγησης εμπειρίας χρήστη (UX evaluation method)
(2016-03-16)Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την υποστήριξη της σύνθετης διαδικασίας επιλογής μεθόδου αξιολόγησης εμπειρίας χρήστη – user experience (UX). Η web εφαρμογή ...