Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαρκόπουλος, Πάνος
dc.contributor.authorΖουρνατζής, Αθανάσιος
dc.contributor.otherZournatzis, Athanasios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-02-11T06:56:39Z
dc.date.available2019-02-11T06:56:39Z
dc.date.copyright2019-02-07
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00107el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3867
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣε μια εποχή, που η ανάγκη επιβίωσης και δημιουργίας νέων διεξόδων δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων γίνεται επιτακτική, το ηλεκτρονικό επιχειρείν αποτελεί πηγή νέων ευκαιριών. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή του διαδικτύου έχει γίνει κατανοητή από το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς πλήθος νέων επαγγελματικών ιστοσελίδων κατασκευάζονται καθημερινά. Ο όρος e-επιχειρείν (ηλεκτρονικό επιχειρείν ή e-business) υιοθετήθηκε προκειμένου να διακρίνει τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούσαν τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα για τη διεκπεραίωση των δραστηριοτήτων τους από αυτές που χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά τα παραδοσιακά μέσα και μεθόδους. Ο όρος e-εμπόριο αναφέρεται στις επιχειρήσεις εκείνες που δραστηριοποιούνται εμπορικά στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τις νέες μεθόδους πωλήσεων. Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας θα αναφερθούμε αρχικά στο διαδίκτυο, την ιστορία του, την εξέλιξή του και τον ρόλο του στη σημερινή κοινωνία. Στο δεύτερο μέρος, θα αναλύσουμε τον όρο ηλεκτρονικό επιχειρείν, που πρόκειται για το υπερσύνολο της έννοιας του ηλεκτρονικού εμπορίου και ουσιαστικά θέτει τις βάσεις και τις αρχές για την ανάπτυξή του. Θα αναφερθούμε στα επικρατέστερα μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, μέσω των οπoίων μία εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει έσοδα. Στο τρίτο μέρος θα επικεντρωθούμε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, κάνοντας αναφορά στον ορισμό του, στην ιστορική αναδρομή του, στα χαρακτηριστικά του, στις κατηγορίες του, καθώς και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που αυτό εμφανίζει για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί πλήρης παρουσίαση ερευνών διαφόρων οργανισμών (π.χ. της ΕΛΣΤΑΤ, του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή, της Greek e-Commerce Association (GRECA), της ELTRUN κλπ.) που αποτυπώνουν πλήρως τα συγκεντρωτικά στοιχεία του ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη. Τέλος, η εργασία θα ολοκληρωθεί με αναφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον ορισμό τους, στα βασικά χαρακτηριστικά τους, στην κατηγοριοποίησή τους, στον αντίκτυπο που έχει η χρήση τους στον κόσμο των επιχειρήσεων και της εργασίας και γενικά στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που προκύπτουν. Επιπλέον, θα λάβει χώρα και μια παρουσίαση των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.el_GR
dc.format.extent67 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείνel_GR
dc.subjecte-businessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικότητα -- Ηλεκτρονικό επιχειρείνel_GR
dc.subjectEntrepreneurship -- e-businessel_GR
dc.titleΗ διάδοση του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ελλάδα μέσω της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και των κοινωνικών δικτύωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays, whereas there is the crucial need of the companies to create novel activities in order to exist, e-business is a novel source of opportunities. Τhe business world has fully recognised the necessity of the Ιnternet, since many new professional websites are manufactured daily. The term e-business was recently adopted in order to distinguish the companies that use the Internet for their activities from those that use exclusively the traditional methods. The term e-commerce refers to those companies that are active on the Ιnternet using the new sale methods. In the first part of the present thesis we will refer to the history of Ιnternet, its evolution and its role in our society. In the second part, we will analyze the term e-business and its models, which is the superset of e-commerce, and essentially sets the principles for its development. In the third part of the present thesis, we will focus on e-commerce, referring to its definition, historical background, features, categories, and advantages and disadvantages for the companies and consumers. Additionally, a complete presentation of the research of various organizations (i.e. ELSTAT, the SEPE, the Greek e-Commerce Association (GRECA), ELTRUN, etc.) will be accomplished, which they reflect the aggregated data of e-commerce both in Greece and in Europe. Finally, the work will be completed by referring to the social media tools, their definition and basic characteristics, categorization, the impact οf their use in the world of business and work, and generally their advantages and disadvantages. In addition, a presentation of the most popular social media will take place.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record