Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Δημιουργία έξυπνου βοηθού για εκπαιδευτικούς

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΠΕΣ-2018-00300.pdf (1.626Mb)
    Ημερομηνία
    2018-05
    Συγγραφέας
    Χατζηιωάννου, Μαρία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα διατριβή ασχολείται με την δημιουργία ενός έξυπνου βοηθού για εκπαιδευτικούς σχετικά με συμπεριφορές μαθητών όλων των ηλικιών και το λόγο που προκαλεί αυτές τις συμπεριφορές, όπως αναφέρεται και στον τίτλο της. Σκοπός της διατριβής ήταν να συλλεχθεί η γνώση που κατέχουν κάποιοι εκπαιδευτικοί από διάφορα περιστατικά με προβληματικές ή αξιοπρόσεκτες συμπεριφορές των μαθητών τους και τους λόγους που προκαλούν αυτές τις συμπεριφορές, για να μπορούν να βοηθηθούν άλλοι εκπαιδευτικοί σε ανάλογες περιπτώσεις ώστε να μπορέσουν να διαχειριστούν αυτού του είδους τις καταστάσεις. Υπάρχει επισημονικό/ερευνητικό ενδιαφέρον στη μελέτη νέων τεχνολογιών που μπορούν να εφαρμοστούν στον τομέα των ευφυή συστημάτων. Ένας έξυπνος βοηθός μπορεί να μαθαίνει εμπειρικά από τα δεδομένα που του δίνονται σε βάθος χρόνου και να τα καταχωρεί στη βάση γνώσης του καθώς και να εξάγει αποτελέσματα/συμπεράσματα όταν του ζητηθεί. Στην εργασία αξιολογούνται ποιοτικά και πειραµατικά οι υπάρχουσες τεχνολογίες αναπαράστασης γνώσης και συµπερασµού στα πλαίσια ανάπτυξης ενός συστήµατος βασισµένου σε γνώση µε καθορισµένες απαιτήσεις. Πρόκειται για έναν έξυπνο βοηθό που καταγράφει νέα γνώση από νέα περιστατικά που καταχωρούνται, με σκοπό την μάθηση σε βάθος χρόνου (μηχανική μάθηση), αλλά ταυτόχρονα θα μπορεί να εξάγει συμπεράσματα με βάση την ήδη καταγραμμένη γνώση στην κεντρική του αποθήκη (κανόνες – λογικός προγραμματισμός). Ο σχεδιασµός και η υλοποίηση του συστήµατος βασίζονται στα αποτελέσµατα που προκέκυψαν από τη διαδικασία αξιολόγησης διαφόρων γλωσσών και εργαλείων. Το σύστηµα κάνει χρήση σύγχρονων τεχνολογιών που επιτρέπουν την αναπαράσταση γνώσης µέσω εκφραστικών λογικών και την εφαρµογή αποδοτικών µεθόδων συµπερασµού. Κατά την διάρκεια της παρούσας διατριβής έγινε μια προσπάθεια να παραχθεί ένα σύστημα με φιλικό γραφικό περιβάλλον επικοινωνίας με τους χρήστες το οποίο να μπορεί να καταχωρεί νέα περιστατικά αλλά να δίνει και οδηγίες ή πιθανούς λόγους για τους οποίους αντιδρά με συγκεκριμένο τρόπο κάποιος μαθητής σύμφωνα με την γνώση που έχει συλλέξει το σύστημα ήδη. Μία από τις βασικές απαιτήσεις του συστήματος είναι να μπορεί να αποκτήσει επιπλέον γνώση σε βάθος χρόνου, να μαθαίνει, ενώ ταυτόχρονα να είναι σε θέση να αξιοποιεί την αποκτηθείσα γνώση για να διευκολύνει την ήδη δύσκολη δουλειά των εκπαιδευτικών που όχι μόνο προσπαθούν να διδάξουν τα παιδιά μας, αλλά πλάθουν και τους χαρακτήρες των νέων μας για την καλυτέρευση του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Δόθηκε έμφαση στην συλλογή πληροφοριών και στην διαδικασία υλοποίησης – δημιουργίας ενός έξυπνου βοηθού. Η μελέτη των βασικών αρχών εκπαιδευτικής ψυχολογίας είναι βασικό βήμα για την ολοκλήρωση της παρούσας διατριβής, αλλά αποφεύχθηκε η εμβάθυνση στην επιστήμη της ψυχολογίας των μαθητών. Επίσης αντιμετωπίσθηκαν κάποια προβλήματα συμβατότητας μεταξύ κάποιων εργαλείων και τεχνολογιών που επιλέχθηκαν αρχικά για να χρησιμοποιηθούν.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3829
    Συλλογές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013