Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης στην Ελληνική Ταχυδρομική Αγορα: Εμπειρικά αποτελέσματα και προεκτάσεις

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2012-00086.pdf (1.580Mb)
    Date
    2012-08-08
    Author
    Ρηγόπουλος, Αντώνιος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η οικονομική συγκυρία την οποία βιώνουμε ως χώρα προκαλεί αναταράξεις στον παραγωγικό ιστό που έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ταχυδρομική αγορά. Αυτό σε συνδυασμό με την απελευθέρωση της συγκεκριμένης αγοράς, δημιουργεί την ανάγκη για τον επαναπροσδιορισμό της θέσης κάθε ταχυδρομικής εταιρείας σε σχέση με τους πελάτες της. Αρκετές έρευνες έχουν δείξει πως οι ικανοποιημένοι και αφοσιωμένοι πελάτες οδηγούν μια εταιρεία στην διαρκή επιτυχία. Στην παρούσα μελέτη έγινε μια προσπάθεια να εντοπιστούν τα κριτήρια που καθορίζουν την ικανοποίηση ενός καταναλωτή από μια ταχυδρομική εταιρεία. Επίσης, διερευνήθηκε αν παράλληλα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ηλεκτρονική τραπεζική. Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έδειξε πως θετική επίδραση στον βαθμό ικανοποίησης έχει ο παράγοντας κατανόηση, όπως αυτός καθορίζεται από το μοντέλο Servqual, το οποίο αποτέλεσε την θεωρητική βάση για την εργασία. Επίσης, αποφασιστικό ρόλο στην χρήση νέων τεχνολογιών αντί των παραδοσιακών ταχυδρομικών εταιρειών διαδραματίζει η ηλικία και το επίπεδο σπουδών όσων συμμετείχαν στην έρευνα. Επόμενες μελέτες ίσως φωτίσουν περισσότερο αυτά τα κρίσιμα ζητήματα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/376
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013