Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης στην Ελληνική Ταχυδρομική Αγορα: Εμπειρικά αποτελέσματα και προεκτάσεις

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2012-00086.pdf (1.580Mb)
    Ημερομηνία
    2012-08-08
    Συγγραφέας
    Ρηγόπουλος, Αντώνιος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η οικονομική συγκυρία την οποία βιώνουμε ως χώρα προκαλεί αναταράξεις στον παραγωγικό ιστό που έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ταχυδρομική αγορά. Αυτό σε συνδυασμό με την απελευθέρωση της συγκεκριμένης αγοράς, δημιουργεί την ανάγκη για τον επαναπροσδιορισμό της θέσης κάθε ταχυδρομικής εταιρείας σε σχέση με τους πελάτες της. Αρκετές έρευνες έχουν δείξει πως οι ικανοποιημένοι και αφοσιωμένοι πελάτες οδηγούν μια εταιρεία στην διαρκή επιτυχία. Στην παρούσα μελέτη έγινε μια προσπάθεια να εντοπιστούν τα κριτήρια που καθορίζουν την ικανοποίηση ενός καταναλωτή από μια ταχυδρομική εταιρεία. Επίσης, διερευνήθηκε αν παράλληλα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ηλεκτρονική τραπεζική. Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έδειξε πως θετική επίδραση στον βαθμό ικανοποίησης έχει ο παράγοντας κατανόηση, όπως αυτός καθορίζεται από το μοντέλο Servqual, το οποίο αποτέλεσε την θεωρητική βάση για την εργασία. Επίσης, αποφασιστικό ρόλο στην χρήση νέων τεχνολογιών αντί των παραδοσιακών ταχυδρομικών εταιρειών διαδραματίζει η ηλικία και το επίπεδο σπουδών όσων συμμετείχαν στην έρευνα. Επόμενες μελέτες ίσως φωτίσουν περισσότερο αυτά τα κρίσιμα ζητήματα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/376
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013