Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιώτου, Καλλιόπη
dc.contributor.authorΙορδανίδης, Ιωάννης
dc.contributor.otherIordanidis, Ioannis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-08-08
dc.date.accessioned2012-08-08T11:14:12Z
dc.date.available2012-08-08T11:14:12Z
dc.date.copyright2012-06
dc.date.issued2012-08-08
dc.identifier.otherMBA/2012/00088el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/374
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κερδίζουν συνεχώς μερίδια στην αγορά και ο τζίρος τους αυξάνεται συνέχεια . Η χαμηλότερη τιμή που πωλούνται σε σχέση με τα επώνυμα, η σταδιακή συνεχής βελτίωση της ποιότητας και η αυξανόμενη παρουσία τους σε περισσότερα σημεία πώλησης τα καθιστούν ιδιαίτερα σημαντικά στοιχεία προς μελέτη ειδικά στην σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης και των περιορισμένων διαθέσιμων εισοδημάτων. Η προσφορά τους καθορίζεται κατά κύριο λόγο από τις αλυσίδες λιανικής (supermarkets) και σε ένα μικρότερο βαθμό από τους ομίλους κοινών αγορών που δημιουργήθηκαν προκειμένου οι ανεξάρτητες επιχειρήσεις και οι μικρότερες αλυσίδες να αντιμετωπίσουν τον αυξανόμενο ανταγωνισμό (ΙCAP,2011). Η συνεχής επικράτηση τους απέναντι στα επώνυμα επηρεάζει πολλούς κλάδους όπως λιανέμπορους, παραγωγούς , εταιρίες που ασχολούνται με την προβολή και προώθηση προϊόντων άρα το συγκεκριμένο θέμα χρήζει ιδιαίτερης προσοχής. Η σημαντικότητα τους διαπιστώνεται επίσης από το μεγάλο αριθμό σχετικών εκθέσεων που πραγματοποιούνται ανά τον κόσμο και από την σχετική βιβλιογραφία Τα private label παρουσίασαν μια μεγάλη διεισδυτικότητα τα τελευταία χρόνια και σήμερα κυριαρχούν στο χώρο των τροφίμων και αυτό το γεγονός αυξάνει την σπουδαιότητα τους λόγω ότι είναι ένας βασικός κλάδος που πάντα θα υφίσταται ζήτηση.el_GR
dc.format.extent79 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΚαταναλωτής -- Private labelel_GR
dc.titleΠροϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label). Η στάση των καταναλωτών απέναντι στα συγκεκριμένα προϊόντα και ειδικά στα ταχύτατα καταναλωτικά αγαθά. Μελέτη των παραγόντων που καθορίζουν την εμπιστοσύνη που έχει ο καταναλωτής σε μια συγκεκριμένη αλυσίδα supermarket και αν αυτή η εμπιστοσύνη καθορίζει τη στάση και τη πρόθεση αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της συγκεκριμένης αλυσίδας. Μελέτη της παρούσας κατάστασης, λόγοι για την αύξηση της ζήτησης και κατανάλωσης καθώς και των προοπτικών της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractPrivate label products have increased their presence and market share all over the world. The lower price in comparison with brands and their continuously improving quality has resulted in this increase. The wholesalers have realized the prospects of these products so they increase the variety of them that they offer to the customers. Customers who are loyal to the wholesalers prefer the private label because they buy products in an acceptable quality in a very good price. So there is a strong competition between the pl and the brand which will dominate the market and with which way. Especially, in the market of fast moving consuming goods which amounts to billions of euro, private label have conquered a great market share. Especially, in Greece, that the economy of this country has entered a great recession, the private label products seems to be given a great boost. On the other hand, in other countries of Europe that have much more developer economy than Greece such as Germany, England, Switzerland, private label have already had a great part of the market. Private label products have lower prices because of the lack of marketing and promotion expenses. So, it is concluded that a number of other sector such as advertising companies are influenced by the increasing of sales of PL.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής