Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Έρευνα αποδοτικότητας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών του κλάδου οργανωτών εκθέσεων και συνεδρίων εστιάζοντας στη στρατηγική μάρκετινγκ

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2012-00090.pdf (6.490Mb)
    Date
    2012-08-08
    Author
    Δρίβα, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Αντικείμενο της μελέτης είναι η έρευνα αποδοτικότητας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών του κλάδου οργανωτών εμπορικών εκθέσεων, καθώς και η ερμηνεία και μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της, εστιάζοντας στη στρατηγική μάρκετινγκ. Η ανάλυση της αποδοτικότητας πραγματοποιείται με τη βοήθεια αριθμοδεικτών, που οδήγησαν το συμπέρασμα ότι πρόκειται για μια ιδιαίτερα υγιή επιχείρηση, η οποία διοικείται αποτελεσματικά και έχει ικανότητες για περαιτέρω ανάπτυξη. Όσον αφορά στην εφαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης και συγκεκριμένα στη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών προς τους πελάτες της, επιτυγχάνεται μέσω ενός ερωτηματολογίου, το οποίο συμπλήρωσαν οι εκθέτες. Τα αποτελέσματα ίσως να μην είναι άκρως αντιπροσωπευτικά, καθώς δεν συπληρώθηκε απο όλους τους τους εκθέτες, παρόλα αυτά, η ανάλυση περιλαμβάνει ακριβή αποτελέσματα και διακυμάνσεις. Απο το ερωτηματολόγιο, έγινε αντιληπτό ότι η εικόνα της έκθεσης επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό απο τις υπηρεσίες των συνεργατών της. Επίσης, προέκυψαν ανάγκες αλλά και προσδοκίες, τις οποίες οφείλει η επιχείρηση να επιδιώξει να καλύψει, λαμβάνοντας στρατηγικές αποφάσεις, όπως είναι η αλλαγή εκθεσιακού κέντρου και συνεργατών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/372
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013