Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπούρας, Χρήστος
dc.contributor.authorΧατζηιωαννίδη, Ελένη
dc.contributor.otherChatziioannidi, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-18T09:26:54Z
dc.date.available2018-09-18T09:26:54Z
dc.date.copyright2018-09-17
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherMBA/2018/00625el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3725
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΚαθώς το Διαδίκτυο καθίσταται πιο σημαντικό για το εμπόριο, οι ιστοσελίδες διαδικτύου παίζουν πιο κεντρικό ρόλο στα επιχειρηματικά σχέδια των περισσότερων εταιρειών. Η επιτυχία της τραπεζικής μέσω Διαδικτύου καθορίζεται όχι μόνο από τις τράπεζες ή την κυβερνητική υποστήριξη, αλλά και από την αποδοχή της από τους πελάτες. Το επιχειρηματικό όφελος της διαδικτυακής τραπεζικής είναι να παράγει πρόσθετα έσοδα, να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών, να επεκτείνει το μάρκετινγκ και να αυξήσει την εξοικονόμηση Κατά την αποδοχή του Διαδικτύου και τη μεγιστοποίηση του δυναμικού του, υπάρχουν διάφορα στάδια που οι επιχειρήσεις εξελίσσονται μέσω διαφορετικών ρόλων. Από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας εντοπίστηκαν μερικές βασικές ερωτήσεις, ιδιαίτερα σε ποιο βαθμό οι τράπεζες θα πρέπει να τροποποιήσουν τις υπηρεσίες τους στο διαδίκτυο για πελάτες. Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής ήταν να εντοπίσει τους τομείς στους οποίους οι τράπεζες θα μπορούσαν να βελτιώσουν ή να τροποποιήσουν τις υπηρεσίες τους για να αυξήσουν το ποσοστό υιοθέτησης της τραπεζικής μέσω Διαδικτύου. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν μέσω ερωτηματολογίου έρευνας. Τα αποτελέσματα των ερωτηθέντων αναλύθηκαν χρησιμοποιώντας τις φόρμες του google και το Excel από το οποίο δοκιμάστηκαν οι υποθέσεις και εξήχθησαν τα ανάλογα συμπεράσματα. Τα αποτελέσματα από την έρευνα έδειξαν ότι οι πελάτες δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες διαδικτυακής τραπεζικής, γεγονός που οδηγεί σε μείωση της υιοθέτησης της διαδικτυακής τραπεζικής και πως ανησυχούν για την ασφάλεια των συναλλαγών τους.el_GR
dc.format.extentx, 60 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακή τραπεζικήel_GR
dc.subjectInternet Bankingel_GR
dc.subjecte-bankingel_GR
dc.titleΤραπεζικές υπηρεσίες μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα: πως οι τράπεζες θα πρέπει να τροποποιούν τις διαδικτυακές υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους, προκειμένου να αυξηθεί το ποσοστό αποδοχής και χρήσης τους;el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractAs the internet becomes more important for commerce, internet websites are playing a more central role in most companies' business plans. The success of internet banking is determined not only by banks or government support, but also by customers' acceptance of it. The business benefit of internet banking is to generate additional revenue, improve customer service, extend marketing, and increase cost savings. In accepting the internet and maximizing its potential, there are several stages that firms evolve through that involve different roles. From the literature review, some key questions were identified, especially to what extent banks should modify their internet services for customers. The aim of this paper was to identify those areas in which the banks could improve or modify their services to increase the adoption rate of internet banking. Data were gathered via a survey questionnaire. The results of the respondents were analysed using google forms and excel from which the hypotheses were tested and conclusions drawn. The results from the survey indicated that customers find it difficult to use internet banking services, which leads to a decrease in the adoption of internet banking and they have concern about the safety of the transactions.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record