dc.contributor.advisor | Κλεάνθους, Πάρις | |
dc.contributor.author | Τορνάρης, Ιωάννης | |
dc.contributor.other | Tornaris, Ioannis | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-09-14T09:12:14Z | |
dc.date.available | 2018-09-14T09:12:14Z | |
dc.date.copyright | 2018-09-12 | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.other | MBA/2018/00627 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3716 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο των σχεδιασμό μάρκετινγκ της εταιρείας Sports Direct, ενός επιχειρηματικού κολοσσού στον τομέα των αθλητικών ειδών.
Όλα τα επιχειρηματικά σχέδια για τη δημιουργία μιας επιχειρήσεις προκειμένου να αναπτυχθεί και να είναι βιώσιμη σε ένα συνεχές μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο ανταγωνιστικά και τεχνολογικά οικονομικό περιβάλλον είναι αναγκαίο και πρέπει να διέπεται από κανόνες και τεχνικές του μάρκετινγκ και ειδικότερα από ένα πλάνο σχέδιο μάρκετινγκ με έμφαση στην ποιότητα και εξυπηρέτηση του καταναλωτή, προκειμένου να είναι επιτυχημένη η σχεδιαζόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα.
Η παρούσα διατριβή προσπαθεί να ρίξει φως σε ένα τέτοιο «μάρκετινγκ πλάν» που ακολουθεί η συγκεκριμένη επιχείρηση.
Εφόσον αναλυθεί η υπάρχον «επιχειρηματική στρατηγική» και «μάρκετινγκ πλαν» της επιχείρησης λεπτομερέστατα το οποίο και εφαρμόζει η επιχείρηση παγκοσμίως, θα γίνει μελέτη των αδυναμιών του υπάρχουν και που μπορεί η επιχείρηση να βελτιωθεί ώστε να επιτύχει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, μόνιμους και πιστούς πελάτες καθώς επίσης και μεγιστοποίηση των κερδών της.
Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα διατριβή είναι η πρωτογενής έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου και συγκεκριμένα με ερωτήσεις κλειστού τύπου και ανοιχτού τύπου αλλά και με προσωπικές συνεντεύξεις με τον κύριο Kevin Paxton γενικό διευθυντή των καταστημάτων Κύπρου (area manager of Cyprus) και με την κυρία Ramona Daria διευθύντρια του καταστήματος Sports Direct Κύπρου, αλλά και από την εμπειρία του ίδιου του συγγραφέα της παρούσας διατριβής που εργαζόταν στην εταιρεία αυτή για σχεδόν πέντε συναπτά έτη. | el_GR |
dc.format.extent | 94 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Marketing Plan | el_GR |
dc.subject | Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ | el_GR |
dc.title | Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Sports Direct | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The present thesis dissertation has as an objective the marketing plan of the Sports Direct company a colossal firm in the field of sportswear footwear and clothing.
All the business plans for the creation of a business in order to develop and became vicible in a constant changeable evolving competitive and technological financial environment it is necessary and has to undergo through the rules and the techniques of marketing, and more specifically by a marketing plan emphassing on the quality and service of the customer in order to be successful the upcoming business task.
The present thesis dissertation tries to shed light on such a marketing plan that the specific company follows.
Provided that there is a detail analysis of the exiting business strategy and marketing plan of the company which curries out implemented globally and there will be on assessment of the of the weaknesses and the sectors where the company can improve in order to achieve a better customer service, long term and loyal customers as well as increasing the company income.
The methodology that was used in the present thesis is the primery survey with the use of a questionnaire and more specifically with the use of closed and open type questions and also with personal interview with Mr. Kevin Paxton area general manager of the stores in Cyprus and with Mrs. Ramona Daria manager of the Sports direct shop in Nicosia Cyprus, but also from the experience of the author of this dissertation who works for this company for almost five years. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |