Ανάπτυξη προγράμματος και σημασία του Internal Marketing σε Ο.Τ.Α. Η περίπτωση του Δήμου Νοτίου Πηλίου
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2018-05Συγγραφέας
Μεσαλούρη, Σοφία
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Σκοπός της επικείμενης μελέτης είναι η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ σε δημόσιους οργανισμούς και συγκεκριμένα στο Δήμο Νοτίου Πηλίου. Θα αναλύσουμε βασικές έννοιες του μάρκετινγκ σε γενικό πλαίσιο, στην πορεία θα εξειδικεύσουμε στο εσωτερικό μάρκετινγκ και το πώς αυτό μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη απόδοση εργαζομένων, καθώς και το πώς θα επιτευχθούν παρεχόμενες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ σε δημόσιες υπηρεσίες εστιάζεται στην ικανοποίηση των εργαζομένων αλλά και στην εξυπηρέτηση των πολιτών καθώς στην σημερινή εποχή επιβάλλετε κάτι τέτοιο αφού είναι απόρροια του διεθνή ανταγωνισμού και των ραγδαίων εξελίξεων που δημιουργούν πιέσεις σε δημόσιους, αλλά και σε ιδιωτικούς οργανισμού γενικότερα. Η προσαρμοστικότητα αλλά και η ευελιξία ενός οργανισμού είναι ιδιαίτερα σημαντική για την επιβίωση του και εξαρτάται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα του, από τις ικανότητες του ανθρωπίνου δυναμικού του, καθώς είναι αυτές, που θα επηρεάσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες και θα δημιουργήσουν ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Θα γίνει παρουσίαση του Δήμου Νοτίου Πηλίου, της αποστολής, των οργάνων του Δήμου, των ανθρωπίνων πόρων καθώς και παρουσίαση της υφιστάμενης κατάστασης. Θα γίνει πλήρης καταγραφή των αποτελεσμάτων της έρευνας μέσα από ανάλυση πηγών και κειμένων. Πληροφορίες από ερωτηματολόγια σε εργαζόμενους του Δήμου αλλά και σε διευθύνσεις τμημάτων με στόχο την άντληση πληροφοριών. Επίσης πληροφορίες από ερωτηματολόγια τα οποία θα απευθύνονται σε δημότες με στόχο την άντληση πληροφοριών μέσω των οποίων θα καταγραφούν οι απόψεις των κατοίκων της περιοχής του Δήμου Νοτίου Πηλίου, αναφορικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει ο Δήμος στους δημότες του. Θα συμπεριληφθούν προτάσεις για την διαμόρφωση της συνολικής πρότασης για το πρόγραμμα ανάπτυξης του εσωτερικού μάρκετινγκ σε ΟΤΑ και συγκεκριμένα στον εν λόγω Δήμο. Εστίαση στην ικανοποίηση του πελάτη λοιπόν, στην αποτελεσματικότητα του ανθρωπίνου δυναμικού και τρόποι επίτευξης.