Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπαμεινώνδα, Επαμεινώνδας
dc.contributor.authorΑσπρομάλλη, Βάσω
dc.contributor.otherAspromalli, Vaso
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-07-17T11:10:42Z
dc.date.available2018-07-17T11:10:42Z
dc.date.copyright2018-07-17
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherMBA/2018/00608el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3549
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτις μέρες μας είναι όλο και πιο σημαντικό για τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν την ανάγκη των εργαζομένων για εργασιακή ικανοποίηση, καθώς η επιτυχία των επιχειρήσεων εξαρτάται σε αρκετό μεγάλο βαθμό από την επιθυμία των εργαζομένων να εργαστούν σε μια επιτυχημένη επιχείρηση η οποία θα επηρεάσει θετικά την επαγγελματική τους ζωή. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ερευνά τους παράγοντες που παρακινούν τους εργαζομένους για να βιώσουν εργασιακή ικανοποίηση σε μια ιδιωτική Κυπριακή εταιρεία, αξιολογώντας τον τρόπο με τον οποίο η εργασιακή ικανοποίηση μπορεί να αποφέρει αμοιβαίο όφελος τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για την επιχείρηση. Για την συλλογή των δεδομένων κατασκευάστηκε ερωτηματολόγιο δομημένο με 20 ερωτήματα, το οποίο απαντήθηκε από δείγμα 66 υπαλλήλων της εταιρείας. Για την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχτηκαν, χρησιμοποιείται περιγραφική στατιστική και επαγωγική στατιστική (ανάλυση συσχετισμών). Στο σύνολό τους, τα αποτελέσματα της έρευνας τεκμηριώνουν τη θετική στάση των υπαλλήλων σχετικά με την εργασία που κάνουν στην συγκεκριμένη εταιρεία. Η εταιρεία σε γενικές γραμμές παρέχει αρκετά κίνητρα για την εργασιακή ικανοποίηση του προσωπικού, όπως ασφάλεια εργασίας, καλό εργασιακό περιβάλλον, ποικιλία δραστηριοτήτων στις θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για επαγγελματική πρόοδο. Ωστόσο, παρουσιάζονται ορισμένες αδυναμίες της εταιρείας σε συγκεκριμένους παράγοντες, όπως στις παρεχόμενες ευκαιρίες εκπαίδευσης, στην οικονομική αμοιβή, στον ανασχεδιασμό των καθηκόντων, στην εργασιακή αναγνώριση και στη επικοινωνία των τμημάτων. Για σκοπούς βελτίωσης της εργασιακής ικανοποίησης των υπαλλήλων παρουσιάζεται προτεινόμενο σχέδιο δράσης με εισηγήσεις που αφορούν τον ανασχεδιασμό εργασίας, την καταλληλότητα της διοίκησης, την αναγνώριση και συμμετοχή των εργαζομένων και την επικοινωνία των τμημάτων, τα οποία θεωρήθηκαν πιο κατάλληλα και πιο εφικτά για εφαρμογή στην συγκεκριμένη εταιρεία.el_GR
dc.format.extentvi, 55 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΑνάλυση της εργασιακής ικανοποίησης του προσωπικού σε ιδιωτική κυπριακή επιχείρησηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays, it is increasingly important for businesses to understand employees’ need for job satisfaction, since businesses’ success depends in a large extent on employees’ desire to work in a successful business that will positively affect their working lives. This master dissertation investigates the factors that motivate employees to experience job satisfaction in a private Cypriot company, assessing how job satisfaction can bring mutual benefit to both employees and company. For data collection, a structured questionnaire with 20 questions was constructed, which was answered by a sample of 66 employees of the company. For the analysis of the data collected, descriptive statistics and inferential statistics (correlation analysis) are used. Overall, the results of the survey document the positive attitude of employees regarding their job in the specific company. The company, in general, provides various incentives for job satisfaction, such as job security, a good working environment, variety of job activities and opportunities for professional advancement. However, there are some weaknesses of the company in certain factors, such as training opportunities, financial rewards, job redesign, job recognition and departmental communication. For improving employees’ job satisfaction, a recommended action plan is presented with suggestions on job redesign, managers’ suitability, job recognition and job participation and departmental communication, which were considered more appropriate and feasibly applicable to the specific company.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record