Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Πως η εταιρική κοινωνική ευθύνη επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Πόσο επηρεάζει τη συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00595.pdf (1.276Mb)
    Date
    2018-05
    Author
    Χριστοδούλου, Ελένη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Αρχικά θέσαμε το οικοσύστημα μέσα στο οποίο υπάρχουν επιχειρήσεις, κράτος και καταναλωτές θέλοντας να δώσουμε μια εικόνα του πως συνυπάρχουν, δραστηριοποιούνται και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Αφού ορίσαμε τι είναι ΕΚΕ (Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη), θέσαμε το περίγραμμα μέσα στο οποίο επιστρατεύονται πολιτικές ΕΚΕ και για ποιους σκοπούς. Εργασιακές πρακτικές, διαφθορά, προστασία του περιβάλλοντος, προστασία του καταναλωτή, στήριξη κοινωνικού περιβάλλοντος και τα ανθρώπινα δικαιώματα ήταν οι τομείς δραστηριοποίησης της ΕΚΕ που αναλύθηκαν διεξοδικά χρησιμοποιώντας τη διαθέσιμη βιβλιογραφία. Για να ερευνήσουμε πως επηρεάζει η ΕΚΕ, μελετήσαμε τη συμπεριφορά του καταναλωτή, ώστε να μπορούμε να συγκρίνουμε με τα δεδομένα μας. Παραδείγματα από την Κύπρο και το εξωτερικό αναφέρθηκαν για να υπάρξει μεγαλύτερη κατανόηση του έμπρακτου τρόπου που οι εταιρείες εφαρμόζουν ΕΚΕ. Τα ερωτήματα τα οποία θέσαμε ερευνήθηκαν με Crosstab και ANOVA ανάλυση καθώς και με έξι μοντέλα γραμμικής πολλαπλής παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα μας καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές ανταποκρίνονται όλοι με τον ίδιο τρόπο σε ενέργειες ΕΚΕ και δεν επηρεάζουν την πρόθεση για αγορά από κάποια εταιρεία η οποία επιφανειακά προσπαθεί να επηρεάσει τους καταναλωτές εφαρμόζοντας πολιτικές ΕΚΕ. Δημογραφικά χαρακτηριστικά και τύπος καταναλωτή επηρεάζουν τη συμπεριφορά του κύπριου καταναλωτή ως προς τη σημαντικότητα που αποδίδει σε κάποιες ενέργειες αλλά και στην πρόθεση του να επωμιστεί επιπλέον κόστος για να στηρίξει μια κοινωνικά υπεύθυνη επιχείρηση. Τέλος διαπιστώσαμε ότι αν αυξηθεί η συνείδηση του κύπριου καταναλωτή και αποδίδει μεγαλύτερη σημασία σε κάποιες ενέργειες κοινωνικής ευθύνης τότε θα είναι διατεθειμένος να επιβαρυνθεί με επιπλέον κόστος.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3540
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013