Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπούρας, Χρήστος
dc.contributor.authorAnton, Burov
dc.contributor.otherΑντον, Μπουροβ
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-07-12T09:43:58Z
dc.date.available2018-07-12T09:43:58Z
dc.date.copyright2018-07-11
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherMBA/2018/00591el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3531
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο χρηματιστήριο συναλλάγματος ή Forex είναι μια αποκεντρωμένη παγκόσμια αγορά με μέσο ημερήσιο όγκο συναλλαγών 5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων (iForex, 2018). Για να παραμείνουν επικερδείς εν μέσω αυστηρών περιορισμών στις συναλλαγές και κανονισμών, οι εταιρείες Forex πρέπει να επανεξετάσουν την επιχειρηματική τους συγκρότηση, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, της νομοθεσίας, των συναλλαγών και των στατιστικών αναλύσεων. Για να παραμείνουν κερδοφόρες, οι εταιρείες Forex πρέπει να «αναπτύξουν ενεργά εσωτερικά δίκτυα μέσων επικοινωνίας και να εγκαθιδρύσουν αυτοματοποιημένες χοάνες μάρκετινγκ [...] όχι μόνο για να μειώσουν το κόστος, αλλά και για να διασφαλίσουν την πλήρη τήρηση των κανονισμών» (Angel Broking, 2018). Η αποτελεσματική χρήση των μέσων επικοινωνίας μπορεί να προάγει την εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για μια εταιρεία Forex, ενώ χρήσιμα εργαλεία ιστοσελίδων μπορούν να αυξήσουν τη μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη, καθώς και τη διαχρονική αξία ενός επενδυτή συναλλαγών για την εταιρεία. Ως εκ τούτου, η εταιρική ιστοσελίδα είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία σήμερα, όχι μόνο στη βιομηχανία του Forex, αλλά στις επιχειρήσεις. Οι ιστοσελίδες είναι κλειδί για την προσέλκυση και διατήρηση πελατείας. Μια ιστοσελίδα πρέπει να προσφέρει στους καταναλωτές εύκολη πλοήγηση, καλό σχεδιασμό, ποιοτικό περιεχόμενο και μια καλή εμπειρία για τον χρήστη (WebpageFX, 2018). Η σημαντική έρευνα σχετικά με την τεχνολογία ή/και τα χαρακτηριστικά που θα συμπεριληφθούν σε μια εταιρική ιστοσελίδα, μπορεί να κάνει μια εταιρεία Forex να ξεχωρίσει ως ηγέτης της βιομηχανίας. Στόχος αυτού του έργου είναι η ανάπτυξη μιας σύγχρονης ιστοσελίδας επενδύσεων FOREX, με χρήση τεχνολογιών που θα στοχεύουν στο να προσφέρουν διαφορετικές επενδυτικές ευκαιρίες σε συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι οποίες εν δυνάμει θα ενισχύουν την προσέλκυση και διατήρηση δυνητικών καταναλωτών της ιστοσελίδας. Στόχος της ιστοσελίδας είναι να επιτρέπει στους χρήστες να επωφελούνται από τις επενδυτικές ευκαιρίες που προκύπτουν από αλλαγές στις παγκόσμιες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Έχουμε αναπτύξει μια έρευνα για να διερευνήσουμε κάθε τμήμα της εταιρείας Forex, ώστε να μάθουμε τα προβλήματα και τη χρήσιμη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας που θα μπορούσαν να αυξήσουν τη ζήτηση των καταναλωτών και να κάνουν την υπηρεσία roboadvisory περισσότερο δημοφιλή και κερδοφόρα. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη μοντέλων συναλλαγών που θα προβλέπουν τις συναλλαγματικές ισοτιμίες. Τα μοντέλα συναλλαγών roboadvisory θα δημιουργηθούν και θα δοκιμαστούν στην ιστοσελίδα για να διαπιστωθεί αν προσελκύουν περισσότερη πελατεία και θα δημιουργηθούν αποτελεσματικά μοντέλα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις εταιρείες για την αύξηση της κερδοφορίας.el_GR
dc.format.extent57 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕταιρική ιστοσελίδαel_GR
dc.subjectCompany websiteel_GR
dc.titleA strategy for enhancing consumer attainment via a Forex Websiteel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe foreign exchange, or Forex, is a decentralized global market with an average daily trading volume of 5 trillion dollars (iForex, 2018). To stay profitable amid strict trading restrictions and regulations, Forex companies must review their business setup, including marketing, advertising, legislation, trading and analytics. To stay profitable, Forex companies must “develop active internal media networks and establish automated marketing funnels […] to not only reduce costs but also ensure full adherence to regulations” (Angel Broking, 2018). Effective media use can promote consumers’ perception of a Forex company and useful web tools can increase conversion as well as a trader’s lifetime value. A company website is therefore one of the most important tools, not only in the Forex industry, but in business today. Websites are the key to attracting and retaining clientele. A website should offer consumers easy navigation, good design, quality content, and a good user experience (WebpageFX, 2018). Significant research into technology and/or features to include in a business’s website can set a Forex company apart as an industry leader. The aim of this project is to develop a modern FOREX investment website using the technologies geared towards providing different investment opportunities on exchange rates that will potentially enhance the attainment and retention of potential website consumers. The goal of the website is to enable users to capitalize on investment opportunities arising from changes in global exchange rates. We developed and administered a questionnaire to 174 males age 18 to 35 living in Europe and Asia to learn of issues and useful website functionality that will increase consumer demand and make the roboadvisory service more popular and lucrative. The survey results will help develop trading models that forecast exchange rates. Roboadvisory trading models will be created and tested on the website to see if they attract more clientele, and effective models will be created which can be used by companies to enhance profitability.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record