Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    A strategy for enhancing consumer attainment via a Forex Website

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00591.pdf (1.705Mb)
    Date
    2018-05
    Author
    Anton, Burov
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το χρηματιστήριο συναλλάγματος ή Forex είναι μια αποκεντρωμένη παγκόσμια αγορά με μέσο ημερήσιο όγκο συναλλαγών 5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων (iForex, 2018). Για να παραμείνουν επικερδείς εν μέσω αυστηρών περιορισμών στις συναλλαγές και κανονισμών, οι εταιρείες Forex πρέπει να επανεξετάσουν την επιχειρηματική τους συγκρότηση, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, της νομοθεσίας, των συναλλαγών και των στατιστικών αναλύσεων. Για να παραμείνουν κερδοφόρες, οι εταιρείες Forex πρέπει να «αναπτύξουν ενεργά εσωτερικά δίκτυα μέσων επικοινωνίας και να εγκαθιδρύσουν αυτοματοποιημένες χοάνες μάρκετινγκ [...] όχι μόνο για να μειώσουν το κόστος, αλλά και για να διασφαλίσουν την πλήρη τήρηση των κανονισμών» (Angel Broking, 2018). Η αποτελεσματική χρήση των μέσων επικοινωνίας μπορεί να προάγει την εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για μια εταιρεία Forex, ενώ χρήσιμα εργαλεία ιστοσελίδων μπορούν να αυξήσουν τη μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη, καθώς και τη διαχρονική αξία ενός επενδυτή συναλλαγών για την εταιρεία. Ως εκ τούτου, η εταιρική ιστοσελίδα είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία σήμερα, όχι μόνο στη βιομηχανία του Forex, αλλά στις επιχειρήσεις. Οι ιστοσελίδες είναι κλειδί για την προσέλκυση και διατήρηση πελατείας. Μια ιστοσελίδα πρέπει να προσφέρει στους καταναλωτές εύκολη πλοήγηση, καλό σχεδιασμό, ποιοτικό περιεχόμενο και μια καλή εμπειρία για τον χρήστη (WebpageFX, 2018). Η σημαντική έρευνα σχετικά με την τεχνολογία ή/και τα χαρακτηριστικά που θα συμπεριληφθούν σε μια εταιρική ιστοσελίδα, μπορεί να κάνει μια εταιρεία Forex να ξεχωρίσει ως ηγέτης της βιομηχανίας. Στόχος αυτού του έργου είναι η ανάπτυξη μιας σύγχρονης ιστοσελίδας επενδύσεων FOREX, με χρήση τεχνολογιών που θα στοχεύουν στο να προσφέρουν διαφορετικές επενδυτικές ευκαιρίες σε συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι οποίες εν δυνάμει θα ενισχύουν την προσέλκυση και διατήρηση δυνητικών καταναλωτών της ιστοσελίδας. Στόχος της ιστοσελίδας είναι να επιτρέπει στους χρήστες να επωφελούνται από τις επενδυτικές ευκαιρίες που προκύπτουν από αλλαγές στις παγκόσμιες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Έχουμε αναπτύξει μια έρευνα για να διερευνήσουμε κάθε τμήμα της εταιρείας Forex, ώστε να μάθουμε τα προβλήματα και τη χρήσιμη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας που θα μπορούσαν να αυξήσουν τη ζήτηση των καταναλωτών και να κάνουν την υπηρεσία roboadvisory περισσότερο δημοφιλή και κερδοφόρα. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη μοντέλων συναλλαγών που θα προβλέπουν τις συναλλαγματικές ισοτιμίες. Τα μοντέλα συναλλαγών roboadvisory θα δημιουργηθούν και θα δοκιμαστούν στην ιστοσελίδα για να διαπιστωθεί αν προσελκύουν περισσότερη πελατεία και θα δημιουργηθούν αποτελεσματικά μοντέλα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις εταιρείες για την αύξηση της κερδοφορίας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3531
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013