Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    A strategy for enhancing consumer attainment via a Forex Website

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2018-00591.pdf (1.705Mb)
    Ημερομηνία
    2018-05
    Συγγραφέας
    Anton, Burov
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Το χρηματιστήριο συναλλάγματος ή Forex είναι μια αποκεντρωμένη παγκόσμια αγορά με μέσο ημερήσιο όγκο συναλλαγών 5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων (iForex, 2018). Για να παραμείνουν επικερδείς εν μέσω αυστηρών περιορισμών στις συναλλαγές και κανονισμών, οι εταιρείες Forex πρέπει να επανεξετάσουν την επιχειρηματική τους συγκρότηση, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, της νομοθεσίας, των συναλλαγών και των στατιστικών αναλύσεων. Για να παραμείνουν κερδοφόρες, οι εταιρείες Forex πρέπει να «αναπτύξουν ενεργά εσωτερικά δίκτυα μέσων επικοινωνίας και να εγκαθιδρύσουν αυτοματοποιημένες χοάνες μάρκετινγκ [...] όχι μόνο για να μειώσουν το κόστος, αλλά και για να διασφαλίσουν την πλήρη τήρηση των κανονισμών» (Angel Broking, 2018). Η αποτελεσματική χρήση των μέσων επικοινωνίας μπορεί να προάγει την εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για μια εταιρεία Forex, ενώ χρήσιμα εργαλεία ιστοσελίδων μπορούν να αυξήσουν τη μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη, καθώς και τη διαχρονική αξία ενός επενδυτή συναλλαγών για την εταιρεία. Ως εκ τούτου, η εταιρική ιστοσελίδα είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία σήμερα, όχι μόνο στη βιομηχανία του Forex, αλλά στις επιχειρήσεις. Οι ιστοσελίδες είναι κλειδί για την προσέλκυση και διατήρηση πελατείας. Μια ιστοσελίδα πρέπει να προσφέρει στους καταναλωτές εύκολη πλοήγηση, καλό σχεδιασμό, ποιοτικό περιεχόμενο και μια καλή εμπειρία για τον χρήστη (WebpageFX, 2018). Η σημαντική έρευνα σχετικά με την τεχνολογία ή/και τα χαρακτηριστικά που θα συμπεριληφθούν σε μια εταιρική ιστοσελίδα, μπορεί να κάνει μια εταιρεία Forex να ξεχωρίσει ως ηγέτης της βιομηχανίας. Στόχος αυτού του έργου είναι η ανάπτυξη μιας σύγχρονης ιστοσελίδας επενδύσεων FOREX, με χρήση τεχνολογιών που θα στοχεύουν στο να προσφέρουν διαφορετικές επενδυτικές ευκαιρίες σε συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι οποίες εν δυνάμει θα ενισχύουν την προσέλκυση και διατήρηση δυνητικών καταναλωτών της ιστοσελίδας. Στόχος της ιστοσελίδας είναι να επιτρέπει στους χρήστες να επωφελούνται από τις επενδυτικές ευκαιρίες που προκύπτουν από αλλαγές στις παγκόσμιες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Έχουμε αναπτύξει μια έρευνα για να διερευνήσουμε κάθε τμήμα της εταιρείας Forex, ώστε να μάθουμε τα προβλήματα και τη χρήσιμη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας που θα μπορούσαν να αυξήσουν τη ζήτηση των καταναλωτών και να κάνουν την υπηρεσία roboadvisory περισσότερο δημοφιλή και κερδοφόρα. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη μοντέλων συναλλαγών που θα προβλέπουν τις συναλλαγματικές ισοτιμίες. Τα μοντέλα συναλλαγών roboadvisory θα δημιουργηθούν και θα δοκιμαστούν στην ιστοσελίδα για να διαπιστωθεί αν προσελκύουν περισσότερη πελατεία και θα δημιουργηθούν αποτελεσματικά μοντέλα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις εταιρείες για την αύξηση της κερδοφορίας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3531
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013