Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΜπότη, Ειρήνη
dc.contributor.otherMpoti, Irene
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-23T10:42:36Z
dc.date.available2018-02-23T10:42:36Z
dc.date.copyright2018-02-23
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00057el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3290
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολείται με την κατανόηση του φαινομένου της αδήλωτης στις φορολογικές και ασφαλιστικές αρχές εργασίας που εμφανίζεται στον πρωτογενή τομέα της Ελλάδας. Ερευνάται εάν το κοινωνικό μάρκετινγκ, δηλαδή η χρήση των αρχών και των τεχνικών του εμπορικού μάρκετινγκ για την αύξηση της ευημερίας του ατόμου και της κοινωνίας, μπορεί να συμβάλει στην αποτροπή του φαινομένου της αδήλωτης εργασίας σε αγροτικές δραστηριότητες. Μέσα από την ποσοτική έρευνα προέκυψε ότι το φαινόμενο της αδήλωτης εργασίας υπάρχει στον πρωτογενή τομέα στην Ελλάδα και ότι το κοινωνικό μάρκετινγκ μπορεί να συμβάλλει στην αποτροπή του, χωρίς ωστόσο να είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για το σκοπό αυτό.el_GR
dc.format.extent146 σ. 30 εκ,el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚοινωνικό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectSocial marketingel_GR
dc.titleΗ συμβολή του κοινωνικού μάρκετινγκ στην ανάδειξη της αναγκαιότητας ασφάλισης της εργασίας για όσους απασχολούνται στον πρωτογενή τομέα στην Ελλάδαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present study deals with the understanding of the phenomenon of undeclared work in the tax and labor insurance authorites that appears in the primary sector of Greece. It is investgated whether social marketng, i.e. the use of commercial marketng principles and techniques to increase the well-being of individuals and society, can help to prevent the phenomenon of undeclared work in rural actvites. Quanttatve research has shown that the phenomenon of undeclared work exists in the primary sector in Greece and that social marketng can help to prevent it, but it is not the most important factor for this purpose.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής