Εμπόδια στη συμμετοχή και στη μάθηση εκπαιδευομένων ενηλίκων μεταναστών σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας του Νομού Αττικής
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2017-09-15Συγγραφέας
Δεσποτίδου, Χρυσούλα
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει τα ευρήματα μιας ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε με ερωτηματολόγιο και που αποσκοπούσε να διερευνήσει τα εμπόδια τα οποία επηρεάζουν τη συμμετοχή και τη μάθηση ενηλίκων μεταναστών κατά τη φοίτηση τους σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) του νομού Αττικής. Η έρευνα διεξήχθη κατά τους μήνες Φεβρουάριο – Μάρτιο 2017 και το δείγμα αποτέλεσαν 59 εκπαιδευόμενοι μετανάστες που φοιτούν σε επτά ΣΔΕ του νομού Αττικής. Από τα ερευνητικά αποτελέσματα προέκυψε ότι τα κυριότερα εμπόδια που επηρεάζουν τη συμμετοχή και μάθηση των ενηλίκων εκπαιδευομένων μεταναστών συνδέονται κυρίως με την ελλιπή κατανόηση και χρήση της ελληνικής γλώσσας, με ελλείψεις σε βασικές γνώσεις καθώς και με παράγοντες που πηγάζουν από την προσωπικότητα τους.