Show simple item record

dc.contributor.advisorΚατσαρίδου, Μάρθα
dc.contributor.authorΧριστοδούλου, Θεοδώρα
dc.contributor.otherChristodoulou, Theodwra
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-13
dc.date.accessioned2017-09-13T09:49:04Z
dc.date.available2017-09-13T09:49:04Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-09-13
dc.identifier.otherΘΣΠ/2017/00079el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3126
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή προσεγγίζει το μάθημα της Αγωγής Υγείας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και συγκεκριμένα την ενότητα ‘Φτώχεια’ μέσα από τη συμβολή της Θεατρικής Αγωγής. Η διατριβή διαρθρώνεται σε δύο μέρη: το θεωρητικό, όπου αναλύονται και συνδέονται μεταξύ τους οι βασικές έννοιες και μεθοδολογίες που απασχόλησαν τη διατριβή και το ερευνητικό μέρος, στο οποίο περιγράφεται η εκπαιδευτική παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε βασισμένη στην έρευνα δράσης σε μία τάξη δημοτικού σχολείου. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο μέρος, αναλύεται το θεωρητικό υπόβαθρο της Θεατρικής Αγωγής και οι βασικές μεθοδολογίες που επηρέασαν το θεατρικό μοντέλο της παρούσας έρευνας, με έμφαση στον κοινωνικό τους ρόλο. Ακολούθως, γίνεται περιγραφή του αντικειμένου της Αγωγής Υγείας και των βασικών εννοιών της φτώχειας, του κοινωνικού αποκλεισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης, έννοιες που απασχόλησαν άμεσα την εκπαιδευτική παρέμβαση. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται σύνδεση της Αγωγής Υγείας με τη Θεατρική Αγωγή, ενισχύοντας θεωρητικά την εκπαιδευτική παρέμβαση. Τέλος, τίθενται τα ερευνητικά ερωτήματα και αναλύεται η ερευνητική μέθοδος, δηλαδή η έρευνα δράσης. Στο δεύτερο μέρος, μετά από τις απαραίτητες πληροφορίες για την τάξη που συμμετείχε, περιγράφεται αναλυτικά όλη η παρέμβαση. Η μεταπτυχιακή διατριβή ολοκληρώνεται με την ανάλυση των συμπερασμάτων που προέκυψαν μέσα από τα ερευνητικά ερωτήματα που είχαν τεθεί.el_GR
dc.format.extentvii, 71 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγικήel_GR
dc.subjectTheatre educationel_GR
dc.subjectΘέατρο -- Αγωγή υγείαςel_GR
dc.subjectTheater -- Health educationel_GR
dc.titleΤο θέατρο στο μάθημα της αγωγής υγείας: Μία παρέμβαση για τη φτώχειαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe current MA dissertation deals with the Social Studies course in Primary Education and more specifically with the unit of “Poverty”, through the approach of Theatre in Education. The dissertation is composed of two parts: the theoretical part, in which all the basic notions and methodologies the dissertation has been occupied with are being analyzed and the research part, in which the educational intervention that was based on the action research that took place in a primary school classroom is described. More precisely, in the first part, the theoretical background of Theatre in Education is being analyzed, as well as, the basic methodologies that have affected the theatrical model of the current research, paying more emphasis on their social role. Subsequently, a description of the object of Social Studies and the basic notions of poverty are provided, as well as of the notions that have directly occupied the educational intervention, such as social isolation and social solidarity. In continuation, a connection of Social Studies with Theatre in Education is made, theoretically reinforcing the educational intervention. Finally, the research questions are set and the research method is analyzed, meaning the action research. In the second part, after collecting all the necessary information on the classroom that has participated, an in-depth analysis of the whole intervention is made. The Master’s dissertation is completed with the analysis of the conclusions that have resulted from the research questions that had been set.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record