Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διερεύνηση και εφαρμογή εργαλείων και τεχνικών σχεδιασμού για το Marketing με σκοπό τη διαμόρφωση επιχειρηματικής στρατηγικής. Η περίπτωση της εταιρίας Ζαριφόπουλος

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2017-00497.pdf (746.5Kb)
    Ημερομηνία
    2017-07-25
    Συγγραφέας
    Χουρίδου, Χριστίνα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Ο σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των εργαλείων και των τεχνικών του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις του κλάδου παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας Ζαριφόπουλος. Από την μελέτη της διεθνούς και ελληνικής βιβλιογραφίας, αλλά και τη μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Ζαριφόπουλος προέκυψε ότι τα βασικά εργαλεία του μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί η εταιρία είναι το μίγμα μάρκετινγκ, η ανάλυση του περιβάλλοντος, η τμηματοποίηση – εστίαση και τοποθέτηση, η στρατηγική επικοινωνίας με τη χρήση του διαδικτύου, το μάρκετινγκ σχέσεων, η διατύπωση του σχεδίου μάρκετινγκ και το event marketing. Στην εταιρία Ζαριφόπουλος, ο πελάτης αποτελεί το επίκεντρο της λειτουργίας του μάρκετινγκ, δίνοντας έμφαση στην προσέγγιση του μάρκετινγκ σχέσεων. Όσον αφορά τους ανταγωνιστές της εταιρίας Ζαριφόπουλος, οι περισσότεροι χρησιμοποιούν κάποια εργαλεία του Marketing, όμως, πολύ λίγες από τις εταιρίες του κλάδου, παρόλα αυτά, χρησιμοποιούν με ολοκληρωμένο και στοχευμένο τρόπο το Marketing. Προτιμάται κυρίως το άμεσο μάρκετινγκ και το διαδικτυακό μάρκετινγκ, ενώ οι δαπάνες για το μάρκετινγκ είναι χαμηλές στον κλάδο. Η λειτουργία του τμήματος μάρκετινγκ στην εταιρία Ζαριφόπουλος είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ανάλυση του περιβάλλοντος, καθώς επιδιώκει να εντοπίζει και να αξιοποιεί τις ευκαιρίες, αλλά και να αντιμετωπίζει τις απειλές. Όσον αφορά τη συμβολή του μάρκετινγκ στη επιτυχία της εταιρίας, προέκυψε πως το μάρκετινγκ αποτελεί μια σημαντική λειτουργία για την εταιρία Ζαριφόπουλος καθώς η επικέντρωση στον πελάτη αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο της εταιρικής κουλτούρας της εταιρίας. Μάλιστα, παρά την οικονομική κρίση, η εξεταζόμενη εταιρία δεν έχει μειώσει σε μεγάλο βαθμό τις δαπάνες για το μάρκετινγκ. Συνολικά, θα πρέπει να αναφερθεί ότι η εταιρία Ζαριφόπουλος χρησιμοποιεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο μάρκετινγκ. Χρησιμοποιεί τα περισσότερα από τα γνωστά εργαλεία και πρακτικές του μάρκετινγκ, τόσο στους εξωτερικούς, όσο και στους εσωτερικούς της πελάτες, όμως υπάρχουν και βελτιώσεις που θα πρέπει να γίνουν στη λειτουργία του.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2923
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013