Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Διαχείριση διαδικτυακής φήμης των κυπριακών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Μέθοδοι, εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, η οποία εμπίπτει στον τομέα κοινωνικών πληροφοριακών συστημάτων μελετήθηκαν μέθοδοι και εργαλεία σε σχέση με την ορθή διαχείριση της φήμης των Κυπριακών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.
Αρχικά, ...
Διαχείριση φήμης οργανισμών στην ψηφιακή εποχή. Εντοπισμός της εταιρικής διαδικτυακής φήμης μέσω της ανάλυσης συναισθήματος σε άρθρα ειδήσεων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-11)
Ο κύριος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να προσφέρει στην ακαδημαϊκή, την ερευνητική και την επιχειρηματική κοινότητα, με συνοπτικό αλλά περιεκτικό τρόπο, μια πολυποίκιλη, σύγχρονη και έγκυρη έρευνα ...
Η αμφίδρομη σχέση ανάμεσα στην επίδραση που ασκεί η συμπεριφορά του καταναλωτή στη διαμόρφωση της φήμης μιας εταιρίας και το αντίστροφο: Μελέτη εργαλείων και πρακτικών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-10)
Στο πλαίσιο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής μελετήθηκε η έννοια της διαδικτυακής φήμης και η σημασία της για μια εταιρία. Στη συνέχεια, αναλύθηκαν οι επιμέρους παράγοντες που την καθορίζουν, όπως τα στοιχεία εκείνα ...