Show simple item record

dc.contributor.advisorΔερμεντζόπουλος, Χρήστος
dc.contributor.authorΘαλασσινός, Ιωάννης
dc.contributor.otherThalassinos, Ioannis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-03-03
dc.date.accessioned2017-03-03T08:46:50Z
dc.date.available2017-03-03T08:46:50Z
dc.date.copyright2016-10
dc.date.issued2017-03-03
dc.identifier.otherΠΠΑ/2016/00018el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2842
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με θέμα «Πολιτισμικά σύμβολα και συγκρότηση εθνικής ταυτότητας: Η διδασκαλία της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο», βασίστηκε στη βιβλιογραφική έρευνα, στη μελέτη των εγχειριδίων της ιστορίας του δημοτικού σχολείου, όπως αυτά διδάσκονται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία της χώρας, καθώς επίσης και στα συμπεράσματα που προέκυψαν από τις συνεντεύξεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μονίμων ή αναπληρωτών, οι οποίοι εργάζονται στη νήσο Κω και διδάσκουν, μεταξύ άλλων, το μάθημα της Ιστορίας, σε δημοτικά σχολεία της περιοχής. Αφού προηγηθεί η θεωρητική μελέτη εννοιών, όπως τα εθνικά σύμβολα, εθνικισμός και εκπαίδευση, η παράδοση, η εθνική ταυτότητα, καθώς και η μεταξύ αυτών των εννοιών σχέση, στη συνέχεια θα ακολουθήσει το εμπειρικό σκέλος, όπου θα παρουσιαστούν τα εθνικά μας σύμβολα, όπως αυτά εντάσσονται στα σχολικά εγχειρίδια της Ιστορίας του δημοτικού, μέσω της κειμενικής ανάλυσης. Επιπλέον, αναλύεται ο λόγος και ο ρόλος των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην εμπειρική έρευνα, ενώ η «ιδιαιτερότητα» της περιοχής θα δώσει ενδιαφέροντα αποτελέσματα ως προς τη σχέση «εθνικής ταυτότητας» και «διδασκαλίας της Ιστορίας», με φόντο τα πολιτισμικά σύμβολα του Έθνους.el_GR
dc.format.extentvii, 97 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιδασκαλία Ιστορίας -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectTeaching of History -- Primary schoolel_GR
dc.titleΠολιτιστικά σύμβολα και συγκρότηση εθνικής εκπαίδευσης: Η διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present thesis titled “Cultural symbols and the forming of national identity: The teaching of History in Primary School” was based on bibliographical research, the study of History textbooks of Primary School level - as teaching resources in recent years, as well as the conclusions drawn from interviews with primary school teachers, both permanent or casual, who work on the island of Kos and teach history – among other subjects- in primary schools of the area. Following the theoretical study of terms, such as national symbols, nationalism and education, tradition, national identity, as well as the connection among these terms, the next part of the thesis consists of the practical component, where our national symbols are presented, exactly as they are included in History textbooks of Primary School level, through their textual analysis. Furthermore, educator speech and the role of the teachers who participated in the practicum are analyzed, whilst the “individuality” of the area shall yield interesting results in respect to the relationship between “national identity” and the “teaching of History”, against the backdrop of National symbols.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record