Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Θεατρικές τεχνικές (Μέθοδοι) στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Το πρόγραμμα Remove the Power

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2016-00070.pdf (1.408Mb)
    Date
    2017-02-23
    Author
    Αλλαγιώτη, Αικατερίνη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Ο σχολικός εκφοβισμός (Bullying) είναι μια πραγματικότητα με παγκόσμιες διαστάσεις στο σύγχρονο σχολείο και που μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο στη διαδικασία μάθησης και στην ψυχική υγεία των παιδιών. Σε παγκύπρια έρευνα που διεξήχθη το 2006-2007 στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Δάφνη ΙΙ έδειξε ότι ένας στους δυο μαθητές πιστεύει ότι ένας τουλάχιστον συμμαθητής του υπήρξε θύμα σωματικού εκφοβισμού. Το εκπαιδευτικό δράμα και οι τεχνικές του (μέθοδοι) ως μέσο έκφρασης και δημιουργίας αποτελούν μια αποτελεσματική βιωματική καινοτόμο μέθοδο αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού καθώς και ένα ευρύτερο παιδαγωγικό εργαλείο για την μάθηση και αντιμετώπιση άλλων κοινωνικών προβλημάτων. Μέσα από τις τεχνικές του εκπαιδευτικού δράματος δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να εμβαθύνουν στον ψυχικό και πνευματικό τους κόσμο καθώς και να βελτιώσουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες και σχέσεις συνύπαρξης και συνεργασίας με τους συμμαθητές τους. Η συνεχής αύξηση των ποσοστών του σχολικού εκφοβισμού οδήγησε στη δημιουργία εφαρμογής προγραμμάτων πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου όπως είναι το πρόγραμμα “Remove the Power” που παρουσιάζεται στην παρούσα εργασία. Το πρόγραμμα ακολουθεί βασικές μεθόδους και τεχνικές του εφαρμοσμένου θεάτρου(Applied Theater) (process drama, devising theater, social theater, κλπ.) αποδεικνύοντας ότι οι τεχνικές του εκπαιδευτικού δράματος είναι οι καταλληλότερες για ευαισθητοποίηση γύρω από κοινωνικά θέματα αφού προσφέρουν την εμπειρία στη διαδικασία της μάθησης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2830
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013