Μελέτη και κατασκευή κοινωνικού δικτύου προώθησης προϊόντων: Εφαρμογή κυπριακά κρασιά
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2012-06-15Συγγραφέας
Μόσχος, Παναγιώτης
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το διαδίκτυο διαδραματίζει στην εποχή μας σημαντικότατο ρόλο στη διαμόρφωση της παγκόσμιας αγοράς. Αν και υπάρχει καθολική αποδοχή της τεράστιας σημασίας της σωστής και ολοκληρωμένης παρουσίας στο διαδίκτυο εντούτοις ελάχιστα έχουν γίνει από τις Κυπριακές βιομηχανίες κρασιών ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να διατηρούν αποτελεσματικά την ηλεκτρονική προώθηση των προϊόντων τους και διεξαγωγής σωστών εκστρατειών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Λύση στο πρόβλημα αυτό προσπαθούμε να δώσουμε μέσα από την παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή που σκοπό έχει τη μελέτη, σχεδίαση και κατασκευή μιας πλατφόρμας για ανάπτυξη, διεύρυνση και στήριξη ενός κοινωνικού δικτύου με εδικό ενδιαφέρον στα Κυπριακά κρασιά. Το κοινωνικό δίκτυο αν και δε διεκπεραιώνει ηλεκτρονικό εμπόριο, εντούτοις συνδέεται σε συναφή ηλεκτρονικά καταστήματα που πωλούν Κυπριακά κρασιά.