Brand Management & Στρατηγική
Abstract
Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη μάρκα και ειδικότερα τη δύναμη και τη κληρονομιά της, η οποία αποτελεί ένα πολύ δυνατό εργαλείο μάρκετινγκ εξασφαλίζοντας την επιβίωση και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.
Η πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την επιτυχία του ονόματος και του προϊόντος Lay’s και Lay’s στο φούρνο, αποδεικνύοντας ότι όταν η εταιρία επενδύει σε ένα προϊόν, με στόχο να κερδίσει την εμπιστοσύνη του καταναλωτή, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την επιβίωση και την εξέλιξη της μάρκας η οποία θα εξασφαλίσει το επιτυχημένο λανσάρισμα και άλλων προϊόντων που φέρουν το ίδιο όνομα.
Η έρευνα κατέδειξε ότι οι μάρκες των Lay’s και Lay’s στο φούρνο, πέτυχαν την ηγετική θέση στην αγορά, τόσο γιατί υλοποίησαν την κατάλληλη εταιρική και μάρκετινγκ στρατηγική όσο και γιατί στηρίχτηκαν στη καλή φήμη και αξιοπιστία της εταιρίας Tasty, η οποία χαρακτηρίζεται από υψηλή αναγνωρισιμότητα, επωνυμία , επιτυγχάνοντας θετική περιουσιακή αξία της μάρκας.