Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδας
dc.contributor.authorΒαρσανίδου, Κυριακή
dc.contributor.otherVarsanidou, Kyriaki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-05
dc.date.accessioned2016-10-10T06:06:23Z
dc.date.available2016-10-10T06:06:23Z
dc.date.copyright2016-06
dc.date.issued2016-10-10
dc.identifier.otherΕΔΜ/2016/00020el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2677
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με το επικοινωνιακό πλάνο ενός Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου. Ειδικότερα, η εργασία πραγματεύεται κατά πόσο το Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ) χρειάζεται μια επικοινωνιακή στρατηγική και ποια μπορεί να είναι αυτή. Κατόπιν διεξαγωγής έρευνας διαφάνηκε ότι παρά το σημαντικό έργο που επιτελείται από τον οργανισμό, το κοινό δεν είναι ενημερωμένο για την ύπαρξη και τον ρόλο του, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα στην πρόοδο και ανάπτυξη, ακόμη και στην επιβίωση του οργανισμού στο μέλλον. Σε μια εποχή που τα κράτη δοκιμάζονται από την οικονομική κρίση και καλούνται να περιορίσουν δραματικά τις δαπάνες τους καταργώντας ή συμπτύσσοντας υπηρεσίες ώστε να μικρύνουν το άλλοτε δαιδαλώδες δημόσιο, η ανάδειξη του ρόλου και του έργου του δημόσιου οργανισμού, μέσω ενός κατάλληλου επικοινωνιακού πλάνου, καθίσταται επιβεβλημένη.el_GR
dc.format.extent71 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπικοινωνιακή στρατηγικήel_GR
dc.subjectCommunication strategyel_GR
dc.titleΕπικοινωνιακό πλάνο οργανισμού δημοσίου δικαίου ΓΕΡΗΕΤel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis work concerns the communication plan of a Public Law Organization. Specifically, this work discusses whether the Office of the Commissioner of Electronic Communication and Postal Regulation (OCECPR) is in demand of a communication strategy and aims to suggest a possible one. The research that took place manifested that despite the fact that the specific organization performs a significant work, the public is not informed neither familiar regarding its existence, role or activity. This is a factor that may cause limitation to the possible future progress and development and even the continuity of the organization. In a time when the nations struggle with the economic crisis and are requested to dramatically reduce their expenses by abolishing or limiting services in order to diminish the public sector, the promotion of the role and the activity of the OCECPR through a suitable communication plan becomes essential.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record