Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΤσομπανίδου, Αναστασία
dc.contributor.otherTsompanidou, Anastasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-13
dc.date.accessioned2016-09-13T09:00:33Z
dc.date.available2016-09-13T09:00:33Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-09-13
dc.identifier.otherMBA/2016/00477el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2598
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών έχουν αλλάξει καθοριστικά την επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών καθώς τον τρόπο που πραγματοποιείται το εμπόριο αγαθών και υπηρεσιών και οι συναλλαγές. Η αγορά και η πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα, δηλαδή το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχει παρουσιάσει σημαντική άνθηση κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες (Toma et al, 2013). Ο κλάδος του τουρισμού, αναμφίβολα εξαρτάται και στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από τις υπηρεσίες προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, τα πληροφοριακά συστήματα στο διαδίκτυο, τα οποία μεταβάλλουν διαρκώς την λειτουργία και την ανάπτυξη της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας εξαιτίας των συγκεκριμένων χαρακτηριστικών των προϊόντων και των υπηρεσιών αυτών. Ολοένα και περισσότεροι τουριστικές επιχειρήσεις και οργανώσεις αναπτύσσουν διαδικτυακές υπηρεσίες και χρησιμοποιούν τις νέες εφαρμογές της τεχνολογίας. Πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το κυρίαρχο μέσο παρουσίασης τουριστικών πληροφοριών και αγοραπωλησίας τουριστικών υπηρεσιών (Toma et al, 2013). Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τον βαθμό διείσδυσης του διαδικτύου και των εφαρμογών του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τομέα του τουρισμού καταγράφοντας και αναλύοντας ευρήματα από την μελέτη της βιβλιογραφίας και επιστημονικής αρθρογραφίας σχετικά με την ευρύτητα της χρήσης του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις του κλάδου. Επίσης μέσα από την έρευνα επιχειρείται η καταγραφή και αποτύπωση της παρούσας κατάστασης σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες 4 και 5 αστέρων στην γεωγραφική περιοχή τριών νομών της Βόρειας Ελλάδας, παρουσιάζοντας τις αντιλήψεις των στελεχών για την σημαντικότητα της προβολής των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.el_GR
dc.format.extent106 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο -- Τουρισμόςel_GR
dc.subjecte-business -- Tourismel_GR
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο & τουρισμός-μελέτη ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων στους Νομούς Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Πιερίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract---------el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record