Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη του κριτικού στοχασμού σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων: Το παράδειγμα ενός προγράμματος ιστορίας της τέχνης

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΣΔΜ-2016-00009.pdf (1.020Mb)
    Ημερομηνία
    2016-09-05
    Συγγραφέας
    Μακέδος, Βασίλειος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια εμπειρική προσέγγιση της έννοιας του κριτικού στοχασμού και του τρόπου με τον οποίο αυτός μπορεί να αναπτυχθεί στην εκπαίδευση ενηλίκων. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα ένα τμήμα εκπαίδευσης ενηλίκων στην ιστορία της τέχνης επιχειρείται να ερευνηθεί αν σε αυτά μπορεί να αναπτυχθεί κριτικοστοχαστική σκέψη και αν ναι με ποιους τρόπους, σύμφωνα με τις απόψεις των ίδιων των εκπαιδευόμενων. Παράλληλα ερευνάται αν η τέχνη και η ιστορία της ως εκπαιδευτικά αντικείμενα, διαδραματίζουν κάποιο ρόλο προς την κατεύθυνση αυτή. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου διενεργήθηκε μια ποιοτική περιπτωσιολογική έρευνα σε δείγμα ατόμων από το συγκεκριμένο τμήμα. Τα αποτελέσματά της έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες θεωρούν ότι η συμμετοχή τους στο τμήμα, τους βοήθησε να αναπτύξουν κριτικοστοχαστική σκέψη και παράλληλα περιγράφουν πως οι ίδιοι αντιλαμβάνονται τον κριτικό στοχασμό αλλά και ποιοι είναι οι παράγοντες, κατά την άποψή τους, οι οποίοι βοήθησαν να γίνει κάτι τέτοιο. Οι απόψεις τους αναδεικνύουν τον κρίσιμο ρόλο που καλείται να διαδραματίσει η εκπαίδευση ενηλίκων (αλλά και η τέχνη) προς την κατεύθυνση της χειραφέτησης των εκπαιδευομένων της μέσω της ορθότερη αντίληψης της πραγματικότητας και της νοηματοδότησης της εμπειρίας τους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2541
    Συλλογές
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013