Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΕλευθερίου, Σοφία
dc.contributor.authorΤσιγαρίδα, Μαρία
dc.contributor.otherTsigarida, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-08-31
dc.date.accessioned2016-09-01T07:03:24Z
dc.date.available2016-09-01T07:03:24Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-09-01
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2016/00271el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2521
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα μελέτη περίπτωσης εξετάσαμε μία επιχείρηση η οποία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην αγορά του καφέ/σνακ, με ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα.Με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου και δευτερογενών δεδομένων είδαμε ότι η ετήσια προσδοκώμενη κερδοφορία είναι 51917.67€, με τυπική απόκλιση 3269.02€ και με πάγια ετήσια έξοδα (ενοίκιο και μισθοί) 45000€. Ο εσωτερικόςσυντελεστής απόδοσης των ιδίων κεφαλαίων είναι μεταξύ 80.61%-213.45%, ανάλογα το σενάριο και τον χρονικό ορίζοντα. Η αντιμετώπιση των προϊόντων αυτών είναι θετική έως πολύ θετική, οι καταναλωτές τα θεωρούν ιδιαίτερα διαφοροποιημένα και ανώτερα από τα αντίστοιχα πιο συνηθισμένα πιο ευρείας κατανάλωσης. Το εμπορικό κέντρο δείχνει, τους πρώτους τέσσερεις μήνες της ζωής του, πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα. Βρήκαμε ότι παραδοσιακά προϊόντα από άλλες περιοχές του πλανήτη έχουν μία κάπως θετική αντιμετώπιση, αλλά δεν έχουμε ξεκάθαρα αποτελέσματα για αυτό. Ο ανταγωνισμός εντός του εμπορικού είναι ισχυρός, αλλά το προϊόν που εξετάσαμε οι καταναλωτές το θεωρούν σαφώς διαφορετικό και ανώτερο. Η επιχείρηση κρίνεται βιώσιμη μακροπρόθεσμα αλλά χρειάζεται επέκταση των δραστηριοτήτων της και σε εύρος προϊόντων αλλά και σε επέκταση του δικτύου της.el_GR
dc.format.extent100 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρησιακός σχεδιασμόςel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.titleΜελέτη περίπτωσης: Κατάστημα σνάκ/καφέ με παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα σε Σουηδικό Mallel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn this case study we look at a company that started operatinga coffee / snacks bar, with Greek traditional products. Using a questionnaire and secondary data we saw that the annual expected profit is 51917.67 €, with a standard deviation of 3269.02 € and annual fixed costs (rent and wages) 45000 €. The internal rate of return on equity is between 80.61% -213.45%, depending on the scenario and the time horizon. Customer attitude towards these products is positive, consumers perceive them as highly differentiated and superior to the respective more common competing products. The mall shows, during the first four months of life, considerable traffic. We have indications that customers have a somewhat positive attitude towards traditional products from other regions of the world, but we luck clear results about it. The competition in mall is strong, but the product is perceived by consumers as clearly different and superior. The company is considered sustainable over the long term, but needs to expand its activities by product range and by network. el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής