Show simple item record

dc.contributor.advisorΒορριά, Ευανθία
dc.contributor.authorΓεωργίτση, Χρυσή
dc.contributor.otherGeorgitsi, Chrysi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-08-31
dc.date.accessioned2016-09-01T07:03:03Z
dc.date.available2016-09-01T07:03:03Z
dc.date.copyright2016-06
dc.date.issued2016-09-01
dc.identifier.otherΔΤΠ/2016/00014el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2519
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΧρόνια τώρα, ειδικοί της ποιότητας ισχυρίζονται πως η διαχείριση της ποιότητας αποτελεί για τις επιχειρήσεις ένα μέσο παρακολούθησης, μέτρησης, ελέγχου και κυρίως βελτίωσης των δραστηριοτήτων τους. Με αυτά τα δεδομένα και παρακολουθώντας τις επιχειρήσεις να αλλάζουν κατεύθυνση και νοοτροπία σε ότι αφορά την οργάνωση των εργασιών που εκτελούν κατά έργα, επιχειρούμε μέσα από την παρούσα εργασία να ερευνήσουμε τη βαρύτητα που δίνουν συγκεκριμένοι κλάδοι του επιχειρηματικού κόσμου στη διαχείριση της ποιότητας, εάν πράγματι αντιλαμβάνονται ότι η ποιότητα επηρεάζει σημαντικά χαρακτηριστικά των λειτουργιών τους κατά πόσο εφαρμόζουν τα εργαλεία και τις τεχνικές που έχουν κατά καιρούς αναπτυχθεί. Πιο συγκεκριμένα, αποφασίστηκε να ερευνηθούν οι κλάδοι των κατασκευαστικών / τεχνικών έργων και συμβουλευτικών υπηρεσιών στην περιοχή της Κύπρου. Αφορμή για την ανάπτυξη του θέματος της εργασίας αποτέλεσε η συνέχιση των αποτυχιών των έργων και οι μεγάλες καθυστερήσεις ή /και υπερβάσεις κόστους που αντιμετωπίζουν. Ο βασικός σκοπός της μεταπτυχιακής εργασίας είναι, μέσα από τη μελέτη ενός αριθμού επιχειρήσεων που διαχειρίζονται έργα, να αποδείξει εάν και κατά πόσο γίνεται κατανοητή, από τους εμπλεκόμενους στο έργο, η σημαντικότητα του ρόλου της ποιότητας για την πορεία, τα χαρακτηριστικά και το αποτέλεσμα του έργου και να εξετάσει κατά το ανθρώπινο δυναμικό αναζητεί και χρησιμοποιεί τεχνικές και εργαλεία που δύνανται να διευκολύνουν την εργασία τους και να ελαχιστοποιήσουν τις αστοχίες τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα συμπεράσματα που εξήχθησαν είναι ότι κατά γενική αποχή τα στελέχη που εμπλέκονται στη διαχείριση έργων, θεωρούν ότι η διαχείριση της ποιότητας παίζει σημαντικό ρόλο, καθώς επηρεάζει τα βασικά χαρακτηριστικά των έργων. Συμπεραίνεται επίσης, ότι παρότι οι εμπλεκόμενοι στα έργα, πιστεύουν ότι η εφαρμογή της ποιότητας συμβάλλει σημαντικά στην επιτυχία τους και δηλώνουν εξοικειωμένοι με πολλά από τα εργαλεία ποιότητας, η συχνότητα εφαρμογής των περισσότερων από αυτά είναι αρκετά χαμηλή.el_GR
dc.format.extent138 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.titleΔιαχείριση έργων και ποιότητα - Η επιρροή της ποιότητας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των έργωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractFor many years, experts in quality subjects claim that the quality management is for enterprises, a tool for monitoring, measuring control and mainly improving their activities. Given these aspects and as we monitor the companies to changing direction and mentality with regards to the work organization which undertake by projects, we are attempting through current thesis to investigate the emphasis that specific sectors of the business world give in quality management, if indeed realize realize that the quality significantly affect characteristics of their operations and whether apply the tools and techniques that have been developed over time. More specifically, it was decided to investigate the sectors of construction / civil projects and consulting services in the Cyprus area. The reason for the development of the thesis issue was the constitution of failures of projects and long delays and / or cost overruns faced. The main aim of the thesis is, through the study of a number of companies that manage projects, to show if and whether the importance of quality role in the process, the characteristics and the project result is understood by those involved in the project and examine whether human resources look for and use techniques and tools that can facilitate their work and to minimize their failures. According to the survey results, the conclusion reached is that the executives involved in project management, consider that the quality management plays an important role, as it affects the essential projects characteristics. It was also, concluded that although people involved in the projects, believe that the quality implementation contributes significantly to the project’s success and consider themselves to be familiar with many if the quality tools, the frequency of application of their majority is quite low.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record