Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
  6. Οι προσδιοριστικοί παράγοντες της συμμετοχής των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα στη διά βίου εκπαίδευση
 
  • Details
Options

Οι προσδιοριστικοί παράγοντες της συμμετοχής των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα στη διά βίου εκπαίδευση

Author(s)
Καρατζογιάννης, Δημήτριος
Date Issued
2020-05
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Σκοπό της παρούσης μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η ερμηνεία της συμμετοχής των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα στη διά βίου εκπαίδευση εμβαθύνοντας στις περιπτώσεις της Σουηδίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Ελλάδος. Οι συγκεκριμένες χώρες επιλέχθηκαν διότι αφενός εκφράζουν διαφορετικά μοντέλα κοινωνικής πολιτικής και αφετέρου παρουσιάζουν διαφοροποιημένα ποσοστά συμμετοχής. Στο πλαίσιο της παρούσης μεταπτυχιακής διατριβής επιδιώκεται μια ολιστική σύγκριση των επιλεγμένων χωρών συμπεριλαμβάνοντας τόσο πτυχές της εκπαίδευσης ενηλίκων, όσο και το ευρύτερο κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο. Η περιγραφή και η σύγκριση των χωρών επικεντρώνεται στα εξής θέματα: α) κύρια διαρθρωτικά χαρακτηριστικά (δημογραφικά χαρακτηριστικά, oικονομία, αγορά εργασίας, πολιτικές για την αγορά εργασίας και την κοινωνική ασφάλιση, εκπαίδευση και κουλτούρα), β) εκπαιδευτικές πολιτικές σχετικά με τους ενήλικες με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα (κύριοι εκπαιδευτικοί πάροχοι, ευελιξία, χρηματοδοτική στήριξη και πρόσφατες πολιτικές πρωτοβουλίες). Εν συνεχεία, η συσχέτιση της συμμετοχής στη διά βίου εκπαίδευση με συγκεκριμένα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά του συνόλου των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναδεικνύει ορισμένους προσδιοριστικούς παράγοντες της συμμετοχής σε μακρο-επίπεδο. Οι εν λόγω παράγοντες αφορούν κυρίως στα πεδία της οικονομίας, της αγοράς εργασίας, συμπεριλαμβανομένων των πολιτικών απασχόλησης και της κουλτούρας. Οι επιλεγμένες μεταβλητές, αν και ενδεικτικές, επιτρέπουν, τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό, την ερμηνεία του διαχρονικού χάσματος μεταξύ της εξαιρετικά υψηλής συμμετοχής στη Σουηδία και της ιδιαίτερα χαμηλής συμμετοχής στην Ελλάδα.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
ix, 102 σ. 30 εκ.
Subjects

Δια Βίου Μάθηση

Lifelong learning

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΣΔΜ-2020-000044.pdf

Size

1.36 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):0fb7e79a8e0900fd966fb0946264ae2b

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly