Show simple item record

dc.contributor.advisorΜούρλας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣηφάκης, Γεώργιος
dc.contributor.otherSifakis, Georgios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-21
dc.date.accessioned2016-07-21T09:50:43Z
dc.date.available2016-07-21T09:50:43Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-07-21
dc.identifier.otherΠΕΣ/2016/00226el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2453
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αφορά εφαρμοσμένη έρευνα στον τομέα των Πληροφοριακών Συστημάτων και πιο συγκεκριμένα, έρευνα στον τομέα της εκπαίδευσης μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών. Σκοπός της έρευνας είναι να επιτύχουμε καλύτερο και δημιουργικότερο τρόπο εκπαίδευσης στον προγραμματισμό αλλά και να είναι εφικτή η εκπαίδευση οποιουδήποτε ατόμου εύκολα και αυτόνομα μέσω μιας εφαρμογής σε περιβάλλον Android. Επίσης, να εφαρμόσουμε και να αξιολογήσουμε δοκιμασμένες μεθοδολογίες σχεδίασης και ανάπτυξης περιβαλλόντων διάδρασης και παρουσίασης περιεχομένου οι οποίες προσφέρουν έναν χρηστό-κεντρικό τρόπο σχεδιασμού ώστε να δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να λειτουργούν άνετα και ευέλικτα την εφαρμογή και να μπορούν να επιτύχουν αυτό που επιθυμούν. Μαζί με την υλοποίηση του κώδικα, παραθέτονται μελέτες που πραγματοποιήθηκαν με χρήση συγκεκριμένου υλικού σε συγκεκριμένο πλήθος ατόμων και ηλικίας, ώστε να διαπιστωθεί η χρηστικότητα της εφαρμογής και τα αποτελέσματα που φέρει στην εκπαίδευση των χρηστών. Η εφαρμογή αυτή υλοποιήθηκε σε γλώσσα προγραμματισμού Java, για έξυπνες φορητές συσκευές με σκοπό την εκπαίδευση στη γλώσσα προγραμματισμού C. Πραγματοποιήθηκε ανάλυση πληροφοριών, ανάλυση απαιτήσεων, όπου συμπεριλαμβάνονται αναλύσεις μέσω διαγραμμάτων UML και καταγράφονται περιπτώσεις Use Cases. Η εφαρμογή αυτή υλοποιήθηκε με το εργαλείο ECLIPSE σε γλώσσα προγραμματισμού JAVAel_GR
dc.format.extent117 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣχεδιασμός εκπαιδευτικής εφαρμογήςel_GR
dc.subjectDesign of an educational applicationel_GR
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη λειτουργικών πρωτοτύπων με στόχο την ευχρηστία: Η περίπτωση ενός οδηγού χρήσης της γλώσσας C σε φορητές συσκευές Androidel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis research is about Information Systems and more specifically, research in the field of education through electronic applications. The survey aims to achieve better and more creative education in programming but also to enable the training of any person easily and autonomously through an app on Android environment. Also, implement and evaluate proven design and development methodologies interaction environments and content presentation which offer a user-centric way design that enables users to work comfortably and flexible application and can achieve what you want. Along with the implementation of the Code and to analyze the code, i cite studies performed using this material in a given number of people and age, to determine the usability of the application and the results achieved in the education of users. The application was implemented in Java programming language for smart mobile devices for education in programming language C. Carried information analysis, requirements analysis, including analysis through diagrams UML and Use Cases. The application was implemented by ECLIPSE tool in programming language JAVA.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record