Show simple item record

dc.contributor.advisorΚατσαρίδου, Μάρθα
dc.contributor.authorΧριστοδούλου, Δήμητρα
dc.contributor.otherChristodoulou, Demetra
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-15
dc.date.accessioned2016-07-19T07:44:56Z
dc.date.available2016-07-19T07:44:56Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-07-19
dc.identifier.otherΘΣΠ/2016/00051el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2415
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πρακτικό επίπεδο με τη ματιά της θεατρικής τέχνης. Αναλύεται το θεωρητικό πλαίσιο της θεατρικής αγωγής, με έμφαση στον κοινωνικό της ρόλο και κατόπιν περιγράφονται οι βασικές θεατρικές μορφές στις οποίες βασίστηκε η εκπαιδευτικός-ερευνήτρια για τη δημιουργία του θεατρικού μοντέλου που χρησιμοποιήθηκε στην εκπαιδευτική παρέμβαση. Πραγματοποιείται σύνδεση των θεωριών: θεατρική αγωγή και ενδοσχολική βία και ακολούθως περιγράφεται η εκπαιδευτική παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε σε σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο έρευνα δράσης. Η μεταπτυχιακή διατριβή ολοκληρώνεται με την ανάλυση των συμπερασμάτων απαντώντας στο βασικό ερώτημα: πώς η θεατρική αγωγή μπορεί να συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών απέναντι στο φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας.el_GR
dc.format.extentvi, 67 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΘεατρική αγωγήel_GR
dc.subjectTheatre educationel_GR
dc.subjectΕνδοσχολική βίαel_GR
dc.subjectSchool violenceel_GR
dc.titleΘεατρική αγωγή και ενδοσχολική βία: Μια εκπαιδευτική παρέμβασηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis addresses the phenomenon of school violence from the theatrical art perspective, both at the theoretical and practical level. It analyses the theoretical framework of theatre education, with emphasis on its social role and then describes the basic forms of theatre on which the teacher-researcher relied upon for the design of the theatrical model used in the educational intervention. Moreover the thesis links the theories of theatrical education with school violence and subsequently describes the educational intervention that took place in a high school, using the method of action research. The thesis concludes with an analysis of the findings and hence answers the main question: how can the theatrical education contribute in increasing the awareness of students towards the phenomenon of school violence.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record