Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Γεννήτορες παιχνιδιών για εκπαιδευτικά παιχνίδια ρόλων

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΠΛΗ-2015-00181.pdf (3.791Mb)
    Ημερομηνία
    2016-04-05
    Συγγραφέας
    Καγιά, Ζαχάρω
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η σύγκριση διαφορετικών περιβαλλόντων για τη δημιουργία συγκεκριμένου τύπου παιχνιδιού για σκοπούς εκπαίδευσης. Αρχικά γίνεται μία αναφορά στα παιχνίδια και τη σημασία τους στην εκπαίδευση καθώς επίσης και στους γεννήτορες παιχνιδιών (προγράμματα που παράγουν παιχνίδια μετά την εισαγωγή δεδομένων από τον εκπαιδευτή). Στη συνέχεια παρουσιάζονται έξι περιβάλλοντα, το GameMaker, το BranchTrack, το Moodle, το Twine 2.0, το Scratch 2.0 και το FlashDevelop. Το κάθε ένα από αυτά έχει επιλεχθεί για διαφορετικό σκοπό. Tο GameMaker επιλέχθηκε λόγω της δυνατότητας δημιουργίας γεννήτορα παιχνιδιών, ενώ το BranchTrack και το Twine 2.0 γιατί είναι εργαλεία για τη δημιουργία τέτοιου είδους παιχνιδιών. Το Moodle επιλέχθηκε γιατί αρκετοί εκπαιδευτές το χρησιμοποιούν για τη δημιουργία μαθημάτων και για την εξ αποστάσεως μάθηση. Το Scratch 2.0 επιλέχθηκε γιατί αρκετοί εκπαιδευτικοί το χρησιμοποιούν τόσο για εκπαίδευση των μαθητών όσο και για τη δημιουργία παιχνιδιών. Τέλος το FlashDevelop επιλέχθηκε για τους εκπαιδευτές που έχουν γνώσεις προγραμματισμού. Για το σκοπό της διατριβής έχει επιλεχθεί ένα διαδραστικό παιχνίδι πολλαπλών ερωτήσεων –παιχνίδι ρόλων και ένα σενάριο για να γίνεται η σύγκριση των περιβαλλόντων πιο σωστά. Σκοπός του εκπαιδευόμενου είναι να επιλέξει τις κατάλληλες απαντήσεις στις ερωτήσεις που ακολουθούν για να φέρει εις πέρας το πρόβλημα στην καθορισμένη χρονική στιγμή. Η κάθε απάντηση καθορίζει και την επόμενη ερώτηση, δηλαδή ανάλογα με την ερώτηση που δίνει ο εκπαιδευόμενος ακολουθεί η αντίστοιχη ερώτηση κ.ο.κ. μέχρι να επιτευχθεί ο στόχος. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα εκπαιδευτικά παιχνίδια και στο δεύτερο για τους γεννήτορες παιχνιδιών. Έπειτα τα επόμενα έξι κεφάλαια παρουσιάζουν τα αντίστοιχα περιβάλλοντα που αναφέρθηκαν πιο πάνω. Για το κάθε ένα γίνεται μια σύντομη περιγραφή και δίνεται η διαδικασία που πρέπει να προβεί ο εκπαιδευτής για να φτιάξει ένα παιχνίδι Στη συνέχεια παρουσιάζονται κάποια στιγμιότυπα από το παιχνίδι, τα θετικά και αρνητικά στοιχεία που αντιμετωπίστηκαν κατά τη δημιουργία του παιχνιδιού και τέλος τα συμπεράσματα. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μία μικρή σύνοψη των αποτελεσμάτων καθώς και τα συμπεράσματα που εξάχθηκαν από τη συγκεκριμένη διατριβή.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2295
    Συλλογές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013