Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αγορές στο διαδίκτυο-Μελέτη περίπτωσης online καταστήματος της Amazon

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2016-00408.pdf (716.4Kb)
    Date
    2016-03-31
    Author
    Δημόπουλος, Κωνσταντίνος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε σχέση με το διαδίκτυο, τις on line αγορές και γενικότερα την ικανοποίηση του καταναλωτή. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από εννέα κεφάλαια, όπου αναλυτικά το πρώτο κεφάλαιο αποτέλεσε εισαγωγικά στοιχεία της εργασίας, το δεύτερο εστίασε στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τα στοιχεία που τους χαρακτηρίζουν καθώς και τα κίνητρα που τους ωθούν σε αγορές. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρθηκε στον ορισμό της ικανοποίησης και τη μέτρηση της αξιοποίησης της δυναμικής του οργανισμού στην ικανοποίηση των εργαζομένων. Στη συνέχεια, το τέταρτο κεφάλαιο εστίασε στο διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο, τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος και την υπάρχουσα ασφάλεια μεταξύ των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Το πέμπτο κεφάλαιο έπειτα, βασίστηκε στις διαδικτυακές συναλλαγές και την ποιότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ενώ το έκτο έκανε λόγο για την ικανοποίηση των πελατών από τις αγορές αυτές. Το έβδομο κεφάλαιο ανέλυσε την εταιρία Αμαζον, τα στοιχεία της εταιρίας τη στρατηγική των πωλήσεων που χρησιμοποιεί η εταιρία και γενικότερα σκιαγραφήθηκε η θέση της Αμαζον στη κοινωνία. Στο όγδοο κεφάλαιο αναπτύχθηκε η μεθοδολογία της έρευνας. Εδώ δόθηκαν στοιχεία για τη μέθοδο που ακολουθήθηκε, για το δείγμα της έρευνας αλλά και το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε. Τέλος έγινε αναφορά στο κώδικα της έρευνας. Στο ένατο κεφάλαιο παρουσιάστηκαν όλες οι αναλύσεις της έρευνας οι οποίες έγιναν με το πρόγραμμα spss και τέλος η εργασία ολοκληρώθηκε με τα συμπεράσματα όπου η τελική μας διαπίστωση ήταν ότι σήμερα τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν βασική αγορά για τους καταναλωτές όμως υπάρχει ακόμα ένας ευρύτερος δισταγμός σε θέματα ασφαλείας γι' αυτό και το συγκεκριμένο στοιχείο αποτελεί βασικό κριτήριο αγοράς από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Γι' αυτό και ισχυρά brand όπως η Amazon έχουν ισχυρή θέση στο ίντερνετ.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2283
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013