Εικονικές επιχειρήσεις αγροτροφίμων στην επαγγελματική εκπαίδευση
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2016-03-31Συγγραφέας
Τσάτσου, Αικατερίνη
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει στόχο να αναδείξει τρόπους με τους οποίους η εκπαίδευση μπορεί να στηρίξει σε πρακτικό επίπεδο ζητήματα όπως η επιχειρηματικότητα στον αγροτικό τομέα, δεδομένου οτι αποτελεί μοχλό ανάπτυξης σε περιόδους οικονομικής κρίσης. Ιδαίτερα σε κρίσεις όπως αυτή που βιώνουμε σήμετα παγκοσμίως η οποία και σε επισιτιστική-διατροφική κρίση.
Το αγροτρόφιμο αποτελεί κεντρικό σημείο μελέτης μια που η παραγωγή του μπορεί να στηρίξει προσπάθειες που θα οδηγήσει σε έναν κόσμο χωρίς πείνα.
Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης. Μελετήθηκαν και αναλύθηκαν τέσσερις περιπτώσεις δημιουργίας εικονικών επιχειρήσεων αγροτροφίμων στο Επαγγελματικό Λύκειο τς Μυρίνας Λήμνυ επιχειρώνταςνα τονίσει την πρακτική εφαρμογή θεωριών και να επισημάνει τη μεγάλη απόσταση θεωρίας και παιδαγωγικής πράξης.
Η σύνδεση με την τοπική κοινωνία, τον επιχειρματικό κόσμο, τα τριροάθμια ιδρύματα με οργανισμούς επιχειρηματικότητας νέων όπως το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων πρόσφεραν σπουδαίο υλικό και στήριξη τόσο για τις εργασίες όσο και για τη μελέτη τέτοιων εγχειρημάτων.
Οδήδγησαν σε συμπεράσματα που δείχνουν το σημαντικό ρόλο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και την ανάγκη αλλαγών προς την κατεύθυνση της γεωργικής επιχειρηματικότητας και της δημιουργίας μιας περιβαλλονρικής-γεωργικής κουλτούρας.