dc.contributor.advisor | Τσιπλάκου, Σταυρούλα | |
dc.contributor.author | Στυλιανού, Ήρα | |
dc.contributor.other | Stylianou, Ira | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-03-17 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-17T11:35:37Z | |
dc.date.available | 2016-03-17T11:35:37Z | |
dc.date.copyright | 2016 | |
dc.date.issued | 2016-03-17 | |
dc.identifier.other | ΕΓΛ/2016/00034 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2226 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εντάσσεται στο πλαίσιο της διδακτικής της ελληνικής γλώσσας και το ερευνητικό της ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη διασύνδεση του κριτικού γραμματισμού με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Σε πρώτη φάση, γίνεται απόπειρα ορισμού της έννοιας του γραμματισμού μέσα από την ανασκόπηση παραδοσιακών και σύγχρονων προσεγγίσεων, με έμφαση στον κριτικό γραμματισμό, στην παιδαγωγική του και στη συμβολή της λειτουργικής γραμματικής προς ενίσχυσή του.
Σε δεύτερη φάση ακολουθεί περιγραφή δομικών αρχών και χαρακτηριστικών των λογισμικών κοινωνικής αλληλεπίδρασης και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και οι δυνατότητες ενίσχυσης του κριτικού γραμματισμού με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Γίνεται μια ανασκόπηση ένταξης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και συσχέτιση των μοντέλων μάθησης με τα Λογισμικά Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Στη συνέχεια το ερευνητικό ενδιαφέρον μετατοπίζεται σε πρακτικές προεκτάσεις και πρακτική εφαρμογή – αξιοποίηση των μέσων αυτών προς ενίσχυση και ενδυνάμωση τόσο του θεωρητικού πλαισίου του κριτικού γραμματισμού όσο και της παιδαγωγικής του μέσα από μία πρόταση διδασκαλίας η οποία ενσωματώνει τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην παιδαγωγική του κριτικού γραμματισμού. | el_GR |
dc.format.extent | 82 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Κριτικός γραμματισμός -- Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης | el_GR |
dc.subject | Critical literacy -- Social media | el_GR |
dc.title | Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη γλωσσική διδασκαλία: Αξιοποίηση λογισμικών κοινωνικής αλληλεπίδρασης και μέσων κοινωνικής δικτύωσης προς ενίσχυση του κριτικού γραμματισμού | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This thesis is part of the teaching of the Greek language and its research focuses on the interface of between critical literacy and social media. In the first part, it attempts to define the concept of literacy through the review of traditional and modern approaches with emphasis on critical literacy pedagogy and the contribution of functional grammar. In the second part a description of structural properties and features of software for social interaction and social media and of the opportunities for reinforcing critical literacy with the aid of social media. First, the models for the integration of “ICT” in education are described and correlations between learning models and Software for Social Interaction and Social Media are highlighted. The research focus then shifts to implications and practical applications, namely the use of these tools to strengthen and empower both the theoretical framework and the pedagogy of critical literacy through a proposal for of instruction which integrates social media in the context of critical literacy. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |