Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Δημόσιο μάρκετινγκ και ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών. Μέτρηση ικανοποίησης πολιτών απο παρεχόμενες υπηρεσίες ασφαλιστικών οργανισμών

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2016-00396.pdf (2.895Mb)
    Ημερομηνία
    2016-03-16
    Συγγραφέας
    Χατζηκώστα, Μερκούριος-Ανάργυρος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στα πλαίσια της εργασίας αυτής αναπτύχθηκαν έννοιες όπως το Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Αναλύθηκε κυρίως το Δημόσιο Μάρκετινγκ, οι διαφορές του από το επιχειρηματικό μάρκετινγκ, ο ορισμός της ποιότητας και ικανοποίησης πολιτών, όπως επίσης και το πως, μπορεί να μετρηθεί το επίπεδο δημοσίων παρεχόμενων υπηρεσιών. Στις μέρες μας, βασικός στόχος των ιδιωτικών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών είναι η ικανοποίηση των πελατών τους. Αυτός ο βασικός στόχος θα πρέπει υιοθετηθεί τόσο από τον στενό όσο και από τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα. Παρ’ όλες τις δυσκολίες που παρουσιάζονται, υπάρχουν τρόποι βελτίωσης των διαδικασιών του δημοσίου που μπορούν να οδηγήσουν στην αύξηση της ικανοποίησης των συναλλασσόμενων πολιτών. Η παρούσα διατριβή σκοπό έχει την διερεύνηση της ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των ασφαλιστικών τους φορέων. Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με την μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των ασφαλιστικών τους φορέων, με χρήση της μεθόδου SERVQUAL. Η μέθοδος SERVQUAL χρησιμοποιείται ευρέως για την μέτρηση της ικανοποίησης. Με την μέθοδο αυτή, αρχικά επισημαίνονται οι προσδοκίες των πολιτών και στην συνέχεια διαπιστώνεται κατά πόσο έχουν ικανοποιηθεί. Με την χρήση ερωτηματολογίου αξιολογούνται οι προσδοκίες και οι αντιλήψεις των πολιτών σε σχέση με τα χαρακτηριστικά των παρεχόμενων υπηρεσιών. Στο τέλος της εργασίας, παρουσιάζονται οι αδυναμίες, τα συμπεράσματα και οι προτάσεις που θα βοηθούσαν τους ασφαλιστικούς φορείς να παρέχουν ποιοτικότερες υπηρεσίες προς τους πολίτες.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2225
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013