Show simple item record

dc.contributor.advisorΣάμιτας, Αριστείδης
dc.contributor.authorΖουρούδη, Στυλιανή-Ελένη
dc.contributor.otherZouroudi, Styliani-Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-16
dc.date.accessioned2016-03-16T09:01:58Z
dc.date.available2016-03-16T09:01:58Z
dc.date.copyright2016-02
dc.date.issued2016-03-16
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2016/00248el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2212
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρακίνηση των εργαζομένων αποτελεί τα τελευταία χρόνια ένα από τα βασικότερα θέματα που απασχολούν τις επιχειρήσεις και τις διοικήσεις τους, οι οποίες αναζητούν να εντοπίσουν τα κίνητρα που παρακινούν τους εργαζόμενους καθώς και τις κατάλληλες τεχνικές και τρόπους, που θα συμβάλουν στην καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού τους και στη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητάς του. Η ανάγκη αυτή γίνεται πλέον επιτακτική στις ημέρες μας, λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, της παγκοσμιοποιημένης αγοράς και της παρούσας οικονομικής κρίσης. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εντοπίσει τους παράγοντες που παρακινούν τους εργαζόμενους στον τραπεζικό χώρο και τους τρόπους και μεθόδους εκείνες που θα λειτουργούσαν γι’ αυτούς επιτυχώς στις παρούσες συνθήκες της οικονομικής ύφεσης, ώστε να γίνουν πιο αποδοτικοί και αποτελεσματικοί στην εργασία τους. Προκειμένου η έρευνα να είναι πιο σφαιρική και ολοκληρωμένη, εξετάζεται ο ρόλος και η επίδραση στα αποτελέσματα που προκύπτουν δημογραφικών παραγόντων όπως φύλο, ηλικία, οικογενειακή κατάσταση, μορφωτικό επίπεδο, καθώς επίσης τα χρόνια προϋπηρεσίας και η θέση εργασίας στην τράπεζα. Ειδική παράμετρο αποτελούν οι υπάλληλοι που προέρχονται από συγχωνεύσεις και εξαγορές άλλων τραπεζών. Για την υλοποίηση του στόχου αυτού, μελετήθηκε αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο και οι υπάρχουσες σχετικές θεωρίες και ακολούθησε έπειτα έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου, που διανεμήθηκε σε εκατόν τυχαία επιλεγμένους τραπεζικούς υπαλλήλους της Ρόδου. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν είναι πως οι χρηματικές απολαβές αποτελούν σημαντικό κίνητρο για την παρακίνηση των εργαζομένων, ενώ ο μη οικονομικός παράγοντας που τους κινητοποιεί είναι η ασφάλεια που νιώθουν για την παραμονή τους στο χώρο εργασίας τους. Η σύνδεση αποδοχών – παραγωγικότητας και οι δυνατότητες εξέλιξης είναι επικρατέστερες από τις τεχνικές και τους τρόπους παρακίνησης αντίστοιχα. Οι δημογραφικοί παράγοντες που αναφέρθηκαν ανωτέρω, επηρεάζουν και διαφοροποιούν σε πολλά σημεία τα αποτελέσματα που οδηγούν σε σημαντικά συμπεράσματα. Επιχειρείται, τέλος, μια υποτυπώδης παράθεση προτάσεων προς τις οποίες θα πρέπει – κατά τη γνώμη μας – οι Δ.Α.Π. των συγκεκριμένων τραπεζικών ιδρυμάτων να κινηθούν, προκειμένου ο επιθυμητός στόχος της παρακίνησης των εργαζομένων τους επιτευχθεί.el_GR
dc.format.extent157 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectMotivation of employeesel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένων -- Τραπεζικός τομέαςel_GR
dc.subjectMotivation of employees -- Banking sectorel_GR
dc.titleΗ παρακίνηση ανθρώπινου δυναμικού σε περιόδους κρίσης στον τραπεζικό τομέα (Πως ο ανθρώπινος παράγοντας μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση σε περιόδους κρίσης)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe motivation of employees consists the last years one of the most basic issues that concern businesses and their management, which are searching to detect the motivations that motivate the employees as well as the appropriate techniques and ways that will contribute in the best possible utilization of the human resources and in the maximization of their efficiency. This need becomes imperative nowadays, because of the rapid technological development, the globalised market and the present financial crisis. The target of the present research is to detect the factors that motivate the employees in the banking field and those ways and methods that would function for them successfully in the present conditions of the financial depression so as to be more efficient in their work. In order for the research to be more spherical and complete, the role and the affect of the demographic factors, as they come, are examined, such as sex, age, marital status, education background as well as the work experience and the position in the bank. A special parameter consist the employees who come from mergers and takeovers of their banks. In order to implement this goal, firstly the theoretical background of the existing relevant theories was studied and then a research followed with the use of a questionnaire which was distributed to 100 randomly chosen bank employees of Rhodes. The result emerging is that the salary consists important motive for the motivation of the employees, while the non-financial factor that motivates them is the security they feel with their staying in their working place. The connection between salary and productivity and the possibilities of development are more prevailing than the techniques and the ways of motivation accordingly. The demographic factors mentioned above influence and differentiate in many points the points that lead to important conclusions. Finally, a rudimentary citation of proposals is attempted, for which the human resources managers of the specified banks will have to, in our opinion, move in order for the sought- after goal of prompting the employees to be accomplished.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record