Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Προς ένα προδραστικό μοντέλο διαχείρισης της επιχειρηματικής φήμης: Η περίπτωση του ΟΠΑΠ κατά τη φάση της ιδιωτικοποίησης

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΔΜ-2015-00013.pdf (870.6Kb)
    Date
    2016-03-16
    Author
    Ματεγάκης, Βίκτωρ
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στην παρούσα εργασία, γίνεται μελέτη αναφορικά με τις παραμέτρους βάσει των οποίων καθορίζεται, διαμορφώνεται, εξελίσσεται και επηρεάζεται η εταιρική φήμη. Μία επιπλέον διάσταση της εταιρικής φήμης και γενικά του οργανωτικού σχεδιασμού έγκειται στην διαχείριση κρίσεων. Υπό αυτό τον άξονα, γίνεται ανάλυση του τρόπου με τον οποίο δομούνται οι διαδικασίες διαχείρισης κρίσεων. Στόχος της εργασίας αποτελεί η εύρεση των παραγόντων εκείνων που επιδρούν στην εταιρική φήμη, την ταυτότητα και την εικόνα της εταιρείας καθώς και η διατύπωση των μεθόδων που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις αναφορικά με την διαχείριση κρίσεων, έχοντας ως παράδειγμα της περίπτωση της ΟΠΑΠ Α.Ε., κατά την διάρκειά της ιδιωτικοποίησης της εταιρίας, το 2013. Η προδραστική διαχείριση φήμης του ΟΠΑΠ θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει τα στοιχεία εκείνα της εταιρικής ταυτότητας που αποτελούν και τους κύριους άξονες επιλογής των καταναλωτών και λοιπών ενδιαφερομένων μερών: την αξιοπιστία, την διαφάνεια και τους μηχανισμούς ελέγχου. Όσο περισσότερο η επιχείρηση εστιάζει σε αυτό τον άξονα του στρατηγικού σχεδιασμού, τόσο περισσότερο θα ενισχύεται και η εταιρική της φήμη και θα προωθείται η θετική εταιρική εικόνα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2206
    Collections
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013