Η εφαρμογή των σύγχρονων μεθόδων management στην αξιολόγηση του διδακτικού προσωπικού στην εκμάθηση ξένων γλωσσών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2011-09-02Συγγραφέας
Κριθαρίδου, Μαγδαληνή
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η ανάπτυξη μια σύγχρονης πρότασης αξιοποίησης του διδακτικου προσωπικού στη διδασκαλία ξένων γλωσσών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα στη βαθμίδα των γυμνασίων. Απαραίτητη προϋπόθεση για τον σκοπό αυτό είναι η αρχική καταγραφή και περιγραφή της σημερινής εκπαιδευτικής πραγματικότητας στα Ελληνικά γυμνάσια απο διοικητικής απόψεως με γνώμονα την βέλτιστη αξιοποίηση των υφιστάμενων υποδομών και του διατιθέμενου ανθρώπινου δυναμικού. Η ανάπτυξη ενός σύγχρονου μοντέλου management στη διδασκαλία ξένων γλωσσών στα γυμνάσια μας οδήγησε στην μελέτη περίπτωσης των Γυμνασίων Θεσσαλονίκης θεωρώντας ως αντιπροσωπευτική σχολική μονάδα κάθε γυμνάσιο στην ελληνική πραγματικότητα. Στο πρώτο μέρος της υπάρχουσας διατριβής επιχειρείται η καταγραφη και αντικειμενική αποτύπωση των διοικητικών αδυναμιών ή προτερημάτων της υφιστάμενης δομής. Στο δεύτερο μέρος με βάση τα δεδομένα της μελέτης περίπτωσης μελετούνται τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Θεσσαλονίκης, ενώ προτείνεται ένα σύγχρονο μοντέλο management αξιοποιώντας το υπάρχων υλικό σε κεφλαλαιο και ανθρώπινο δυναμικό και βελτιστοποιώντας την αποδοτικότητα του συστήματος εκπαίδευσης [ρπδφέροντας καλύτερες υηρεσίες γλωσσομάθειας στο δημόσιο σχολείο και μειώνοντας αναποτελεσματικές πρακτικές και κόστη.