Οι προσδιοριστικοί παράγοντες για την αγορά βιολογικού οίνου στην ελληνική αγορά
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2015-09-07Συγγραφέας
Τσιμιτσέλη, Θωμαΐτσα
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Στόχος της παρούσης μελέτης είναι να προσδιορίσει τους παράγοντες εκείνους που οδηγούν τους Έλληνες καταναλωτές στην αγορά βιολογικού οίνου. Η παρούσα έρευνα θα είναι επισκοπική, καθώς η ερευνήτρια θα διεξάγει πρωτογενή ποσοτική έρευνα, στην οποία θα μελετά τις γνώσεις, τις απόψεις και τις στάσεις των ερωτώμενων πάνω στο θέμα που διερευνά.
Βασικό εργαλείο της έρευνας αποτέλεσε το ερωτηματολόγιο, μέσα από το οποίο προσδοκούμε να μάθουμε κατά πόσο οι καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με τα βιολογικά προϊόντα και πιο συγκεκριμένα με το βιολογικό κρασί και να βρούμε τους παράγοντες που επηρεάζουν τη στάση τους.
Στην παρούσα έρευνα, επιλέχθηκε ένα δείγμα ευκολίας 100 ατόμων. Τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης έδειξαν ότι οι καταναλωτές θεωρούν το βιολογικό κρασί πιο υγιεινό, χωρίς χημικά και συντηρητικά, υψηλότερης συνολικής αξίας, αγνό, φυσικό, ακριβό για αυτό που προσφέρει, εγγυημένο, όχι ικανοποιητικά προωθημένο, όχι ευρέως διαθέσιμο και όχι απαραίτητα πιο νόστιμο. Έτσι λοιπόν το προτιμούν καθώς σε ικανοποιητικό βαθμό έχουν κίνητρα για την υγεία τους. Περισσότερο ενδιαφέρονται να διατηρήσουν τα επίπεδα υγείας σταθερά, να απολαμβάνουν τη ζωή και να έχουν καλή φυσική κατάσταση. Τέλος, η πρόθεση αγορά βιολογικού κρασιού στο μέλλον κυμάνθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα για το σύνολο του δείγματος.