Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ελληνική ασφαλιστική αγορά και συμπεριφορά καταναλωτή ως προς την απόκτηση ασφάλισης αυτοκινήτου

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2015-00336.pdf (2.442Mb)
    Date
    2015-09-03
    Author
    Βολωνάκης, Βασίλειος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στις μέρες μας, η απόκτηση ενός αυτοκινήτου είναι μία σχετικά απλή υπόθεση. Ωστόσο, με την αγορά του αυτοκινήτου, ο ιδιοκτήτης του καλείται να διαχειριστεί μια σειρά από σημαντικούς κινδύνους. Οι κίνδυνοι αυτοί εντάσσονται κυρίως σε δυο μεγάλες κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία σχετίζεται με την πιθανότητα πρόκλησης σωματικών βλαβών ή υλικών ζημιών σε ξένες περιουσίες, ως αποτέλεσμα της κακής οδήγησης του αυτοκινήτου. Η δεύτερη κατηγορία σχετίζεται κυρίως με τους κινδύνους που μπορεί να ζημιώσουν το ίδιο το αυτοκίνητο καθώς και τα επακόλουθα από την πιθανή απώλεια χρήσης του. Και οι δύο κατηγορίες κινδύνων διαχειρίζονται, μέσω του μηχανισμού της ασφάλισης. Δεδομένου ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, έχει σημασία να κατανοηθεί η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου και ο τρόπος με τον οποίο επιλέγουν οι Έλληνες καταναλωτές την ασφαλιστική τους κάλυψη. Αυτός είναι και ο σκοπός της παρούσας διατριβής. Στα κεφάλαια που ακολουθούν, περιγράφεται το νομοθετικό πλαίσιο για την ασφάλιση αυτοκινήτου στην Ελλάδα, αναλύονται οι βασικοί συνδυασμοί των προγραμμάτων ασφάλισης που θέτουν στη διάθεση του καταναλωτικού κοινού οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις, και τα κανάλια διανομής τους. Γίνεται επίσης αναφορά στο γενικό υπόδειγμα συμπεριφοράς καταναλωτή σε σχέση με την απόκτηση ασφάλισης αυτοκινήτου. Η παρούσα διατριβή ολοκληρώνεται με έρευνα, στην οποία καταγράφονται οι απαντήσεις δείγματος του ελληνικού πληθυσμού, σχετικά με το πρόγραμμα ασφάλισης που έχει επιλέξει, το κανάλι διανομής που χρησιμοποίησε για την απόκτησή του, τους παράγοντες που τον ώθησαν στην απόφαση του αυτή και τον βαθμό ικανοποίησης του σχετικά με την επιλογή του.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2105
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013